AirYacht-ը թռչող զբոսանավ է կառուցում, որը թույլ կտա ճանապարհորդել ինչպես ջրով, այնպես էլ օդով
Շվեյցարական AirYacht ընկերությունը սկսել է պատվերներ ընդունել շքեղ տրանսպորտային միջոցի կառուցման համար, որը կարելի է «երկու օվկիանոսների համար զբոսանավ» անվանել։ Այս դեպքում ցամաքային ու օդային: Կառուցվածքային առումով սա ծովային նավ է, որն ամրանում է օդանավին՝ որպես գոնդոլ, եւ կարող է թռչել դրա հետ կամ ինքնուրույն լողալ: Այն նաեւ նախատեսում է հենակետերի վրա վայրէջք կատարելու եւ վերելակով իջնելու տարբերակ՝ շրջակայքը ուսումնասիրելու եւ քվադրոցիկլներով ուղեւորությունների համար, գրում է «Տեխկուլտը»։
Դիրիժաբլի երկարությունը 200 մ է, զբոսանավի երկարությունը՝ 50 մ, լայնությունը՝ 13 մ, բարձրությունը՝ 11 մ։ Առավելագույն արագությունը՝ 50 հանգույց է, նավիգացիայի եւ թռիչքի ինքնավարությունը՝ մինչեւ մեկ շաբաթ։ Ինքնաթիռը նախատեսված է 12 ուղեւորի եւ անձնակազմի 3 անդամի համար։ Մնացած բոլոր տեխնիկական մանրամասները դասակարգված են հաճախորդների շահերից ելնելով, ասում են AirYacht-ի ստեղծողները։
Հայտնի է, որ բացի խցիկներից, նավի վրա կան մի քանի դիտահարթակներ, ջակուզի, լողավազան, փոքր տեխնիկայի համար նախատեսված խցեր եւ ուղղաթիռի հարթակ։ Սակայն միանգամայն անհասկանալի է, թե ինչպես է դիրիժաբլը կառավարվում, երբ զբոսանավը ջրում է, ինչ եղանակին է հնարավոր զբոսանավի անվտանգ վայրէջքը եւ վերելքը, ինչպես է այն պահվում դիրիժաբի տակ, բացի ճոպաններից։ Եվ գլխավոր հարցը՝ ինչպե՞ս է լուծվում թռչող մասի զանգվածի կտրուկ փոփոխության խնդիրը, երբ ծանր զբոսանավն անջատվում է։
AirYacht նախագիծը մշակվում է 2016 թվականից: Նախատեսվում է, որ առաջին թռչող զբոսանավերը սեփականատերերին կհանձնվեն 2026 թվականին։