Երևան, 29.Հունիս.2017, 00:00 |
|
1 $ = 0 Դրամ 1 = 0 Դրամ 1 = 0 Դրամ
|
Արծաթ - 0 Դրամ Ոսկի - 0 Դրամ Պլատին - 0 Դրամ
Մառա Բաղդասարյանը դատապարտվեց ազատազրկման Հիմնավոր վերափոխումներ՝ Թուրքիայի հանրակրթակա... Էլեկտրաէներգիայի պլանային անջատումներ Հայտնի են ամենավտանգավոր գաջեթները Իշխանությունը չի կարողանում կազմակերպել «Սասն... Ջուր չի լինի հետևյալ հասցեներում Ինչպես է Նազենի Հովհաննիսյանը հրում և գցում Ս... ՊՊԾ գնդի ժամացույցը. հիմա էլ ո՞վ է հիշում (լո... Թոփ-5 մեքենաները՝ լավագույն ձայնամեկուսացմամբ Անթերի լուզեր Րաֆֆի Հովհաննիսյանը Առաջիկա 5 օրերի եղանակային կանխատեսումները «OnePlus 5»-ը «iPhone 7 Plus»-ից արագ աշխատող... 31-ամա կին վարորդը հետընթաց կատարելիս վրաերթի... Քայլի Ջենների նոր ֆոտոշարքը հիշեցնում է Քրիս ... Արցախում չկա ագրեսիա, նրանք պետություն են կառ... Կրիշտիանու Ռոնալդուի սիրելին գտնվում է հղիութ... Կարող ա՞ էս ձեր համար բեռնատար ա. 12 համարի ե... «Jaguar»-ը ներկայացրել է իր նոր ամենաարագընթա... Ինչո՞ւ են որոշ մարդիկ ավելի խելացի, քան մյուս... Հայաստանը ռազմական հզորությամբ 131 երկրների շ... Ոստիկանությունը խոշոր չափերի հասնող թմրամիջոց... Խոշոր ավտովթար Հրազդան կիրճում՝ «Մոնտե Քրիստո... Սերժ Սարգսյանի և Դոնալդ Թրամփի հանդիպումը նախ... Պուտինը Դումայի վավերացմանն է ներկայացրել ՀՀ ... Պարզվել է «Լիա» գեղեցկության սրահում 2 անձի ս...

ԿԳՆ-ն ամփոփել է «Հեղինակային մանկավարժություն» ծրագրի արդյունքները

ՀՀ կրթության և գիտության նախարարությունում տեղի է ունեցել «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի նախաձեռնությամբ իրականացված «Հեղինակային մանկավարժություն» ծրագրի արդյունքների ամփոփման շնորհանդեսը:

Ողջունելով միջոցառմանը ներկա կրթահամալիրի տնօրենին, մանկավարժներին և աշակերտներին՝ ՀՀ ԿԳ նախարարի պաշտոնակատար Լևոն Մկրտչյանը նշել է, որ հեղինակային կրթական ծրագրերը, որոնք տարիներ շարունակ իրականացվում են հանրապետության տարբեր դպրոցներում, այդ թվում նաև «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում, կուտակել են կրթական որոշակի արդյունքներ և ուսանելի փորձ, որը կարելի է կիրառական դարձնել և տարածել նաև հանրակրթական մյուս դպրոցներում. « Հեղինակային կրթական ծրագրերի շատ հետաքրքիր փորձ է կուտակվել, որը տարիների ընթացքում արդեն բռնել է քննություն, հետևաբար այն այլևս չի կարելի դիտարկել այլընտրանքային կամ փորձնական: Մենք հասել ենք մի փուլի, երբ նմանատիպ դպրոցները պետք է հասարակությանը և պետությանը պարզորոշ ներկայացնեն իրենց ձեռքբերումները, խնդիրներն ու արդյունքները, մասնավորապես, որ հարցերում են հաջողել, որտեղ ունեն բացթողումներ: 21–րդ դարն ունի կրթության նոր պահանջներ, մենք կրթական միջավայրը դիտարկում ենք ազատ նախաձեռնությունների հարթակ. կրթական ձևաչափերն այնքան արագ են զարգանում, որ ֆորմալ սահմանափակումներ մտցնելու յուրաքանչյուր փորձ կարող է բացասական անդրադառնալ կրթության որակի վրա»,- իր խոսքում նշել է Լևոն Մկրտչյանը՝ հավելելով, որ նախատեսվում է աշխատանքների նոր փուլ սկսել առանձնահատուկ մոդելներով աշխատող տարբեր դպրոցների հետ: Նպատակը, ըստ ԿԳ նախարարի, տարբեր հեղինակային ծրագրերից ընտրված նախագծերի վերլուծությունն է. «Մենք այսօր ունենք տարբեր ծրագրերի հաջողված փորձ. Ֆիզմաթ դպրոցների փորձը, հմտությունների զարգացման Սեբաստացի կրթահամալիրի փորձը և այլն: Ընդհանրացված կերպով մենք այսօր ունենք բազմաշերտ կրթական հանրույթ: Նրանց հաջողությունները կարող են ներառվել դպրոցների զարգացման համալիր ծրագրերում և ներդրվել նաև այլ դպրոցներում:

Տարբեր ծրագրերին միավորում է մեկ ընդհանուր գաղափար. այն է՝ նրանք բոլորը ձևավորում են ՀՀ անկախ պետականության քաղաքացիներ: Այս առումով կարևոր է, որ ձևավորվող քաղաքացին ազատ, ստեղծագործ անհատ լինի՝ ազգային և համամարդկային արժեքների կրող: Մեր նպատակը կրթական ընդհանուր չափորոշիչների պահպանումն է, իսկ ձևի ընտրության մեջ մենք կարող ենք և պատրաստ ենք տալ ազատություններ դպրոցին»: Միջոցառման ընթացքում «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի տնօրեն Աշոտ Բլեյանը ներկայացրել է կրթահամալիրում կիրառվող հեղինակային կրթական ծրագիրը. «Մեր գլխավոր ձեռքբերումը ստեղծարար ուսուցիչն է, որը կրթության որակի ամենաակտիվ և պատասխանատու օղակն է: Մենք սահմանել ենք ուսուցչի մեր չափանիշը. Դա անընդհատ սովորող ուսուցիչն է, որը կարողանում է անընդհատ սովորելու գործընթացի մեջ ներառել նաև աշակերտին: Նա այս գործընթացում ձեռք է բերում ստեղծական որակներ, մշակում է իր անհատական դասընթացը, ծրագրերը, հավաքում է դրա համար անհրաժեշտ նյութեր, ընտրում է դասավանդման ձևը և ամենակարևորը դառնում է այս կրթական մոդելի տարածողը»,- նշել է Ա. Բլեյանը:

Որպես հեղինակային կրթական ծրագրի առանձնահատկություն՝ նա ընդգծել է բաց կրթական միջավայրը, բլոգային և մեդիա կրթության մեծ կիրառումը, ինտերակտիվությունը, անհատական կրթական ծրագրի կազմումը և ընտրությունը, գնահատման առանձնահատկությունները, լրացուցիչ կրթության ներառումը կրթական ծրագրում և այլն: Հանդիպման ընթացքում ծավալվել է արդյունավետ քննարկում՝ հեղինակային կրթական ծրագրերի ձեռքբերումների և խնդիրների մասին:

դիտվել է 133 անգամ
loading...
Մառա Բաղդասարյանը դատապարտվեց ազատազրկման Հիմնավոր վերափոխումներ՝ Թուրքիայի հանրակրթակա... Էլեկտրաէներգիայի պլանային անջատումներ Հայտնի են ամենավտանգավոր գաջեթները Իշխանությունը չի կարողանում կազմակերպել «Սասն... Ջուր չի լինի հետևյալ հասցեներում Ինչպես է Նազենի Հովհաննիսյանը հրում և գցում Ս... ՊՊԾ գնդի ժամացույցը. հիմա էլ ո՞վ է հիշում (լո... Թոփ-5 մեքենաները՝ լավագույն ձայնամեկուսացմամբ Անթերի լուզեր Րաֆֆի Հովհաննիսյանը Առաջիկա 5 օրերի եղանակային կանխատեսումները «OnePlus 5»-ը «iPhone 7 Plus»-ից արագ աշխատող... 31-ամա կին վարորդը հետընթաց կատարելիս վրաերթի... Քայլի Ջենների նոր ֆոտոշարքը հիշեցնում է Քրիս ... Արցախում չկա ագրեսիա, նրանք պետություն են կառ... Կրիշտիանու Ռոնալդուի սիրելին գտնվում է հղիութ... Կարող ա՞ էս ձեր համար բեռնատար ա. 12 համարի ե... «Jaguar»-ը ներկայացրել է իր նոր ամենաարագընթա... Ինչո՞ւ են որոշ մարդիկ ավելի խելացի, քան մյուս... Հայաստանը ռազմական հզորությամբ 131 երկրների շ... Ոստիկանությունը խոշոր չափերի հասնող թմրամիջոց... Խոշոր ավտովթար Հրազդան կիրճում՝ «Մոնտե Քրիստո... Սերժ Սարգսյանի և Դոնալդ Թրամփի հանդիպումը նախ... Պուտինը Դումայի վավերացմանն է ներկայացրել ՀՀ ... Պարզվել է «Լիա» գեղեցկության սրահում 2 անձի ս...
Ամենաընթերցվածը
website by Sargssyan