Պարետի որոշման հետ կապված ժամանակավորապես դադարեցվում է Beeline-ի բոլոր սպասարկման գրասենյակների աշխատանքը
Հայաստանում COVID-19 կորոնավիրուսի տարածման հետեւանքով պարետի խստացված կանոնների կապակցությամբ, ք. Երեւան, Ազատություն 24/1 հասցեում գործող Beeline-ի վաճառքի եւ սպասարկմա գրասենյակը նույնպես փակվեց:
Ինչպես եւ նախկինում բաժանորդների համար գործում են լայն հնարավորություններ՝ իրենց խնդիրներն առցանց լուծելու համար՝ առանց տանից դուրս գալու:
Գործում է 8222 հեռախոսահամարը, որի օգնությամբ կարելի է լուծել հետեւյալ խնդիրները.
- SIM քարտի փոխարինում,
- wi-fi մոդեմի փոխանակում 5-օրյա փորձաշրջանի ընթացքում,
- հեռախոսահամարի վերականգնում (ֆիքսված հեռախոսահամար, ֆիքսված ինտերնետ, բջջային հետվճարային հեռախոսահամար),
Beeline-ի առցանց խանութի՝ E-shop-ի միջոցով (beeline.am/eshop) կարելի է պատվիրել.
- նոր հեռախոսահամարներ, հեռախոսներ եւ մոդեմներ,
- ֆիքսված ինտերնետի միացում (COMBO փաթեթներ):
Beeline բջջային եւ ֆիքսված կապի կամ ինտերնետի առցանց վճարումներ կարելի է անել այստեղ՝
beeline.am/hy/payment/
կամ BeeMoney հավելվածով`
beeline.am/hy/beeline-applications/2/
Հաշիվը եւ ծառայությունները ցանկացած պահին եւ ցանկացած վայրից կառավարել My Beeline Armenia հավելվածով`
beeline.am/hy/beeline-applications/1/
Beeline-ի հաճախորդների սպասարկման ծառայությունը հասանելի է շուրջօրյա, շաբաթական 7 օր՝ 0611 բջջային եւ 100 ֆիքսված հեռախոսակապից, ինչպես նաեւ բաժանորդները կարող են հաղորդագրություն ուղարկել Facebook սոցիալական ցանցում Beeline Armenia պաշտոնական էջին կամ www.beeline.am կայքի առցանց հարթակին: