Չինաստանը մտադիր է ավարտել «Հյուսիս-Հարավ» ավտոճանապարհի կառուցման երրորդ տրանշը սահմանված ժամկետում. դեսպան Թյան Էրլուն
Չինաստանը մտադիր է ավարտել «Հյուսիս-Հարավ տրանսպորտային միջանցքի ներդրումային ծրագրի» ճանապարհի հատվածի կառուցման երրորդ տրանշը սահմանված նոր ժամկետներում: Այդ մասին մամուլի ասուլիսի ժամանակ հայտարարել է Հայաստանում Չինաստանի դեսպան Թյան Էրլունը:
Դեսպանն ընդգծել է, որ ՉԺՀ-ը հրաշալի գիտակցում է Հյուսիս-Հարավ ճանապարհի կարեւորությունը, այդ թվում՝ նաեւ լոգիստիկայի տեսանկյունից:
«Ցավոք, Sinohydro Corporation չինական ընկերության կողմից կառուցվող շուրջ 43 կմ ճանապարհի կառուցման երրորդ տրանշը օբյեկտիվ եւ սուբյեկտիվ պատճառներով հետաձգվում է: Հայաստանի կառավարության հետ ստորագրվել է պայմանագիր շինարարությունն ավարտելու նոր ժամկետների մասին, եւ չինական կողմը մտադիր է եւ հակված է ավարտել այն նշված նոր ժամկետներում եւ ստանձնած պարտավորությունների շրջանակում»,-հայտարարել է Թյան Էրլունը:
Դեռ ավելին, դիվանագետի խոսքով, Չինաստանը մտադիր է մասնակցել չորրորդ տրանշի շինարարական աշխատանքներին կամ որպես կապալառու ընկերություն, կամ որպես մասնակի համաֆինանսավորող: Նրա խոսքով՝ այժմ ուսումնասիրվում են այդ ուղղությամբ համապատասխան հնարավորությունները:
Նշենք, որ «Հյուսիս-Հարավ տրանսպորտային միջանցքի ներդրումային ծրագրի» Տրանշ-3-ի շրջանակում, որն իրականացնում է չինական ընկերությունը, գրանցվել էր խնդիր՝ կապված ինչպես շինարարական աշխատանքների իրագործման ժամկետների, այնպես էլ որակի հետ: Կապալառու ընկերությունը հավաստիացրել էր, որ շինարարության բարձր որակ եւ տեմպեր ապահովելու համար կատարվել էր համապատասխան աշխատանք, ներգրավվել էին լրացուցիչ ուժեր, ինչպես նաեւ ավելացվել էր շինարարական տեխնիկայի քանակը:
Հիշեցնենք նաեւ, որ 556 կմ ընդհանուր երկարությամբ «Հյուսիս-Հարավ» տրանսպորտային միջանցք ստեղծելու նախագիծը թույլ կտա ապահովել ելք դեպի Սեւ ծով եւ եվրոպական երկրներ Հայաստանի (Մեղրի-Կապան-Գորիս-Երեւան-Աշտարակ-Գյումրի-Բավրա) եւ Վրաստանի տարածքով: Ներդրումային ծրագիրը միտված է կապ ապահովել Հայաստանի հյուսիսի (Վրաստանի հետ սահման) եւ հարավի (Իրանի հետ սահման) միջեւ տրանսպորտային հաղորդակցման, որը համապատասխանում է բարձր միջազգային ստանդարտներին, եւ դեպի համաշխարհային շուկաներ ելքի միջոցով:
Միջանցքի կառուցումն ի սկզբանե նախատեսվում էր ավարտել 2019 թվականին: Մինչդեռ սեպտեմբերի 4-ին լրագրողների հետ հանդիպման ժամանակ տրանսպորտի, կապի եւ տեղեկատվական տեխնոլոգիաների նախկին նախարար Աշոտ Հակոբյանը հայտարարել էր, որ «Հյուսիս-Հարավ» տրանսպորտային միջանցք կառուցելու ներդրումային ծրագրի իրականացումը կարող է պահանջել եւս 5-10 տարի: Նրա խոսքով՝ նախագծի իրականացման ժամկետները կարող են պայմանավորվել ֆինանսավորմամբ, ինչպես նաեւ դրա իրագործման արագությամբ եւ որակով: Ինչպես նշել է նախկին նախարարը, շինարարությունը կարժենա 2 մլրդ դոլար, քանի որ միայն դրա հարավային հատվածը՝ Արտաշատ եւ Մեղրի քաղաքների միջեւ, ըստ նախնական գնահատման, կարժենա շուրջ 1.5 մլրդ դոլար: