Երևան, 25.Ապրիլ.2019, 00:00 |
|
1 $ = 0 Դրամ 1 = 0 Դրամ 1 = 0 Դրամ
|
Արծաթ - 0 Դրամ Ոսկի - 0 Դրամ Պլատին - 0 Դրամ
Մենք մշակույթը և կրթությունը տեսնում ենք նույ... Անթույլատրելի է տալ որսաչափ` առանց պաշարի գնա... Լյարդի առաջին փոխպատվաստումը Հայաստանում. Արս... Կառավարության նիստ. օրակարգում 33 հարց է. (ու... Սաակաշվիլին Զելեննսկուն կոչ է արել չզիջել Պու... Թումանյան քաղաքից մինչև Օձունի խաչմերուկ ճանա... Ամեն մի հանցագործի ու փսլնքոտի գեներալ են տվե... Ինչպե՞ս է պե­տական կարևոր, ծախսատար միջոցառու... Զեյնալյանը Արմավիր ՔԿՀ պետին առաջարկել է ազատ... Աբովյանում թեժ ընտրություններ են սպասվում Արմավիրի քաղաքապետն ու մարզպետը ցուցադրում են... ԱԳՆ գլխավոր քարտուղարը կպատժվի. Նա ծառայությո... Հատուկ կրթահամալիրը տնօրեն չի ունենա, մինչև ն... Սամվել Ալեքսանյանը «կապել է» իշխանության վրա ... «Ես այլևս պետական պաշտոնյա չեմ». Գևորգ Կոստան... «Քանդող» և «կառուցող» բրիգադներ. ցանկացած հե... Անտուն ու անփող պատգամավորներ. քանի՞սն է դիմե... «Հայաստանը վերազինվելու է շատ խիստ». հայտարար... Հովիկ Աբրահամյանը՝ իշխանության թիրախում. «հեր... Նոր Նորքի նախկին ղեկավարին մեղադրանք է առաջադ... Նախաճաշից պարբերաբար հրաժարվողներն ավելի հաճա... ԱՄՆ-ում ուղեբեռերն այսուհետ կտեղափոխեն անօդաչ... Նվազում են նավթի համաշխարհային գները Ֆոսֆորաթթվով ավտոցիստեռնի գողության համար տագ... Կիմ Չեն Ընը ժամանել է Ռուսաստան Մադուրոն հայտնել է Վենեսուելայում լիակատար վե... Միջոցառում Փարիզի քաղաքապետարանում՝ նվիրված Հ... Սա այն «գեներալի» պատմությունն է, որի համար գ... Թուրքիան չի ճանաչի Հայոց ցեղասպանությունը, ավ... Ռուսաստանի հետ մեր հարաբերություններում ոչինչ... Հայաստանի դրոշը Էվերեստի ստորոտին՝ ի հիշատակ ... Mercedes C180 մակնիշի մեքենան ընկել է Հրազդան... Ցեղասպանությունը ժխտող Թուրքիայի իշխանությանը... Այն, ինչ մենք փնտրում ենք, պատմության ճշմարտո... Էրդողանն ու Թրամփը հնարավոր է առաջիկայում հան... Նիկոլ Փաշինյանի հարցազրույցը ռուսական թոք-շոո... «Արդարության երթը» Լոս Անջելեսում. (տեսանյութ... Թրամփի հայտարարությունը դատարկ է և արժեք չուն... ԱՄՆ Կոլորադո նահանգի օրենսդիր մարմինը ճանաչե... Էրդողանը ցավակցել է Թուրքիայի հայերին Քլոե Քարդաշյանը Հայոց ցեղասպանության զոհերի հ... Սերժ Թանկյանը՝ 1915-ի Հայոց ցեղասպանության մա... Ցեղասպանությունը վերապրած 108–ամյա Եպրաքսյա ... Դանդաղ է առաջ գնում ամեն ինչ, դրականին զուգա... Ռոբերտ Քոչարյանի ուղերձն այս տարի կրկնակի տխո... Մոսկվայում հարգանքի տուրք մատուցեցին Հայոց ցե... Ես հպարտ եմ իմ տատիկով. հազարավոր հայ երեխան... Ռուսաստանի դիվանագետները հարգանքի տուրք են մ... ԱՀԱԿ-ը դատապարտել է Թրամփի քաղաքականությունը... Նիկոլ Փաշինյանն ու Աննա Հակոբյանը ծանոթացել ... Հայաստանում չեն պատրաստվում սահմանափակել ռու... «Թուրքիան պիտի ճանաչի». Լիբանանում Հայոց ցեղա... Եղեռնից մազապուրծ 107-ամյա Անդրանիկ Մաթեւոսյ... Հալեպում Հայոց ցեղասպանության զոհերի հիշատակի... Ի՞նչ իմաստ ուներ այդքան մեծ գումար հատկացնել... Հայոց Ցեղասպանության միջազգային ճանաչումը Հա... Կանադայի կառավարությունը հարգանքի տուրք է մատ... Ցանկացած քայլ, որը կարող է բերել հնարավոր ձախ... Հայաստանի հավաքականը մնաց առանց մեդալների. շա... «Հայոց ցեղասպանության զոհերի հիշատակի օր». Ջո... Մեր սերունդը դեռեւս ականատես կլինի, թե ինչպես... Դավիթ Սանասարյանն իմ ընկերն է, այդքան քայլել ... Պետք է սկսենք գործընթացը դեպի միացյալ ու ինքն... Ամենայն հայոց կաթողիկոսն ընդունել է Շվեդիայի ... Բոլորի ուզածն այն է, որ մեր հարաբերություններ... Ուկրաինայում հարգել են Ցեղասպանության զոհերի ... «Հիշելը պարտադիր է անցյալի սխալները չկրկնելու... Լիոնի հայազգի փոխքաղաքապետը հարգանքի տուրք է ... Լարված իրավիճակ Թբիլիսիում․ Տոնական միջոցառու... Շրի Լանկայի ահաբեկիչներն ուսյալ էին Թուրքիայի գործոնը սարքել են մեր անկախությունը... Սերժ Սարգսյանը այցելել է Ծիծեռնակաբերդ Ռուսաստանը Հայաստանին առաջին Սու-30ՍՄ-ները կմ... Միհրան Պողոսյանը քաղաքական ապաստան է խնդրել Ռ... Ստամբուլում ոստիկանները թույլ չեն տվել Ցեղասպ... «DW»-ն հրապարակել է Ցեղասպանությունը վերապրած... Սահմանների բացումն այլընտրանք չունի և պետք է ... Մահացել է «Հայաստանի Հանրապետություն» օրաթերթ... Լոս Անջելեսում Ցեղասպանության տարելիցին երթ կ... Մխիթարյանը շնորհակալություն է հայտնել Հայոց ց... Ես կիսով չափ հայ եմ, ինձ դաստիարակել է հայ տա... Հերթական անգամ ասում եմ՝ Դավո ջան, պի՛նդ կաց,... Մեր սուրբ նահատակների երազանքների կրողն ենք և... Հայոց ցեղասպանության 104-րդ տարելիցը Ծիծեռնակ... Ջահերով երթ Երուսաղեմում ՝ Հայոց ցեղասպանությ... Ես այդպիսի կոմպլեքսների մեջ չեմ եղել, ես էլ ե... Հայկ Մարությանի այցը Մեծ Եղեռնը վերապրած տար... Ոչ ոք մի վայրկյան թող չկասկածի, գործով հավաք... Դա ցինիկ քաղաքական վարք է. իսրայելցի լրագրող... Աստված իրենց հոգին լուսավորի. Կարո Փայլանի գ... էդ հին կարվածները պետք է քանդել նոր Հայաստանո... Մենք բացել ենք մեր արխիվները, հե՜յ Հայսատան, ... Ցեղասպանությունը շարունակվել է մինչեւ Հրանտ Դ... 4 բալ ուժգնութամբ երկրաշարժ Արցախում Արմավիրի դպրոցներից մեկի դասասենյակ օձ է մտել «LAUSD»-ը ապրիլի 24-ին կփակի Լոս Անջելեսի հան... «Ինձ լույս աշխարհ է բերել հայ մայրս, դաստիարա... Լիազորությունները դադարեցրած Սանասարյանը Ծիծե... Վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանի ուղերձը Հայոց Ցեղասպ... Սերժ Սարգսյանը ծաղկեպսակ է ուղարկել Ծիծեռնակա...

Քաղավիացիայի դիրքորոշումը՝ մամուլում տեղ գտած մի շարք հրապարակումների, վերլուծությունների, տարակարծությունների վերաբերյալ

ՀՀ կառավարությանն առընթեր քաղաքացիական ավիացիայի գլխավոր վարչությունը (այժմ արդեն՝ Քաղաքացիական ավիացիայի կոմիտե) վերջին շրջանում մամուլում տեղ գտած մի շարք հրապարակումների, վերլուծությունների, տարակարծությունների վերաբերյալ իր դիրքորոշումն է ներկայացրել:

Ինչպես տեղեկացնում են Քաղաքացիական ավիացիայի կոմիտեց, անկախության ձեռք բերումից ի վեր, 2002թ-ին առաջին անգամ ՀՀ Ազգային ժողովի կողմից ընդունվել է «Ավիացիայի մասին» ՀՀ օրենքը, որից հետո ընդունվել է ՀՀ կառավարության 12 նորմատիվ որոշում և Գլխավոր վարչության 17 նորմատիվ հրաման: Այնուհետև 2006թ-ին սկսվել են աշխատանքներ նոր «Ավիացիայի մասին» ՀՀ օրենքի նախագծման շուրջ, որի համար հիմք է հանդիսացել եվրոպական մի շարք երկրների ավիացիոն օրենսդրության մոդելը: Օրենքի նախագիծը մշակվել է Շվեդիայի մասնագետների աջակցությամբ և 2007թ-ին Ազգային ժողովի կողմից ընդունվել է «Ավիացիայի մասին» նոր ՀՀ օրենքը՝ իր մեջ ներառելով միջազգային առաջատար փորձը և գործելաձևերը: 2007թ-ից հետո ավիացիոն օրենսդրության դաշտը լրացվել է ևս ՀՀ կառավարության 21 նորմատիվ որոշմամբ և 35 նորմատիվ իրավական ակտով՝ ամբողջությամբ կարգավորելով ոլորտի բոլոր ճյուղերը:

Հարկ է նշել, որ Հայաստանի Հանրապետությունը 1994 թ-ին միացել է 1944 թվականի դեկտեմբերի 7-ին Չիկագոյում ստորագրված «Միջազգային քաղաքացիական ավիացիայի մասին» կոնվենցիային, որի շրջանակներում էլ 2007 և 2015թթ. Քաղաքացիական ավիացիայի միջազգային կազմակերպության (ICAO) կողմից ՀՀ-ում անցկացված անվտանգության աուդիտի արդյունքներով ավիացիայի բնագավառը կարգավորող ՀՀ օրենսդրությունը ստացել է 95,45% համապատասխանելիություն միջազգային ստանդարտներին, իսկ Կոմիտեն (այն ժամանակ՝ Քաղաքացիական ավիացիայի գլխավոր վարչությունը)՝ որպես կառույց, 100% արդյունավետությամբ իրականացրել է ավիացիոն ադմինիստրացիաներին վերապահված գործառույթները: Անհրաժեշտ է նշել նաև, որ 8 կրիտիկական էլեմենտներով Հայաստանի ցուցանիշները բարձր են համաշխարհային միջինից, որը ներկայացվում է Քաղաքացիական ավիացիայի միջազգային կազմակերպության (ICAO) կողմից հրապարակված աղյուսակում.

Ներկայումս ավիացիայի դաշտը կարգավորվում է ՀՀ կառավարության 36 նորմատիվ որոշումով և Գլխավոր վարչության 50 նորմատիվ հրամանով, որոնք արդեն իսկ 90%-ով համապատասխանեցվել են նաև Եվրոպական Միության կողմից հրապարակված քաղաքացիական ավիացիայի կարգավորումներին:

Հարկ է նշել նաև, որ վերը բերված բոլոր օրենսդրական և իրավական ակտերում իրականացվող փոփոխությունները կրում են շարունակական բնույթ և մշտապես համապատասխանեցվում եմ միջազգային չափանիշներին:

Տեղեկացնենք նաև, որ 2017թ. ՀՀ կառավարությանն է ներկայացվել «Ավիացիայի մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքում փոփոխություններ և լրացումներ կատարելու մասին» ՀՀ օրենքի նախագիծը, որում կատարված փոփոխությունների արդյունքում հստակեցվել են փոքր ավիացիայի տարատեսակները և փոքր ավիացիայում օգտագործվող որոշ օդանավերի կարգավորման առանձնահատկությունները, ներքին չվերթների խրախուսման նպատակով պարզեցվել են ներքին օդանավակայանների սերտիֆիկացման ընթացակարգերը, հստակեցվել են օդանավ շահագործող կազմակերպությունների մասնակիցների մասնակցության վերաբերյալ որոշիչ առանձնահատկությունները, Կոմիտեի կողմից տրամադրվող թույլտվությունների, վկայականների, սերտիֆիկատների գործողության կասեցման հիմքերը և այլն:

Այս պայմաններում, առավել ևս, անհասկանալի են մամուլում տեղ գտած բազմաթիվ և շարունակական պնդումներն առ այն, որ ՀՀ քաղաքացիական ավիացիան չունի ավիացիոն օրենսդրություն և անհրաժեշտ է օդային օրենսգիրք: Հատկանշական է, որ մինչ այժմ ներկայացված բոլոր օրենսգրքերի նախագծերը երբևէ չեն արտահայտել քաղաքացիական ավիացիայի ներկա զարգացումներն ու միջազգային ստանդարտները և առավելապես նմանվել են Ռուսաստանի Դաշնության հին օդային օրենսգրքի կրճատված տարբերակին:

Ինչ վերաբերում է «ազգային» (պետական բաժնեմաս ունեցող) ավիափոխադրող ունենալուն, ապա Կոմիտեն երբևէ դեմ չի արտահայտվել այս գաղափարին, սակայն, հաշվի առնելով ավիաընկերության ստեղծման, պահպանման և զարգացման համար պահանջվող շարունակական ներդրումների կանխատեսվող ծավալը, ինչպես նաև դրա գործունեության խիստ ռիսկայնությունը և ծախսատարությունը, անհրաժեշտ է համակողմանի վերլուծել և գնահատել պետության հնարավորությունները՝ նման ծավալի ներդրումների իրականացման և ռիսկային դաշտ մուտք գործելու տեսանկյունից:

Միևնույն ժամանակ հայտնում ենք, որ ազգային փոխադրող հասկացությունը, ըստ էության, չունի որևէ միջազգային իրավական սահմանում, և, ըստ էության, կարելի է ասել, որ «Հայկական ավիաուղիներ» ՓԲ ընկերության գործունեության դադարից հետո, որի բաժնետոմսերը եղել են պետական, ուրիշ, այսպես ասած, ազգային ավիափոխադրող Հայաստանի Հանրապետությունը չի ունեցել: Իսկ «Արմավիա» ավիաընկերությանը ՀՀ կառավարության կողմից տրամադրվել են օդային երթուղիների շահագործման բացառիկ իրավունքներ՝ սահմանափակելով այլ ավիաընկերությունների՝ Երևանից և դեպի Երևան չվերթներ իրականացնելու իրավունքները: Ինչի արդյունքում ՀՀ-ում նկատվել են ավիատոմսերի աննախադեպ բարձր գներ և ոլորտում Հայաստանի մրցունակության անկում:

Ստեղծված պայմաններում քաղաքացիական ավիացիայի ոլորտը վերլուծության է ենթարկվել ՀՀ կառավարության, միջազգային մի շարք կազմակերպությունների և փորձագետների կողմից, որի արդյունքում, 2013թ. հոկտեմբերին ՀՀ ավիացիայի ոլորտն ազատականացվել է:

Հայաստանի Հանրապետությունում այժմ գործում է 6 ընկերություն. «Ավիակոմպանիա Արմենիա» ՍՊԸ, «Ատլանտիս Յուրոփիան Էյրվեյզ» ՍՊԸ, «Արմենիա Էյրվեյզ» ՓԲԸ, «Մարս Ավիա» ՓԲԸ, «Տարոն-Ավիա» ՍՊԸ, «Արմենիան հելիքոփթերս» ՍՊԸ, ինչպես նաև ՀՀ քաղաքացիական օդանավերի պետական ռեգիստրում գրանցված է 24 օդանավ, որոնք շահագործվում են ինչպես Հայաստանում, այնպես էլ Հայաստանից դուրս:

Հարկ ենք համարում նշել, որ 2018թ. ՀՀ-ում գրանցվել են մի շարք նոր տեսակի օդանավեր՝ Էյրբաս Ա-310, L-410 UVP-E, Ռոբինսոն Ռ-66, AT-104` իր հերթին ավելացնելով ՀՀ գրանցված օդանավերի ընդհանուր քանակը: Թվարկված օդանավերի տեսակներից վերջին երեքը հանդիսանում են փոքր ավիացիայում շահագործվող օդանավեր: Տեղեկացնենք, նաև, որ AT-104 տեսակի օդապարիկի գրանցումը և շահագործումը, հադիսանալով աննախադեպ երևույթ ՀՀ քաղաքացիական ավիացիայի բնագավառում, հնարավոր է եղել իրագործել Քաղաքացիական ավիացիայի կոմիտեի կողմից համապատասխան նորմատիվային փաստաթղթերի լրամշակման շնորհիվ՝ հաշվի առնելով փոքր ավիացիայի և Հայաստանում զբոսաշրջության զարգացման միտումները:

Պետք է նկատել նաև, որ ուղղաթիռներով համալրումը ևս աննախադեպ երևույթ է ՀՀ քաղաքացիական ավիացիայի ոլորտում:

Օդանավերի ընդհանուր քանակի ավելացումը նաև նպաստել է օդանավերի տեխնիկական սպասարկման և թռիչքային պիտանիության պահպանման կազմակերպություններում մասնագետների քանակի աճին՝ երիտասարդ կադրերի ներգրավման շնորհիվ:

Իրականացրած աշխատանքների արդյունքում միայն վերջին 2 տարում արտասահմանյան ավիաընկերություններում աշխատող 32 օդաչու վերադարձել է Հայաստանի Հանրապետություն և սկսել աշխատել Հայաստանում գրանցված ավիաընկերություններում, ևս 70 աշխատատեղ է ստեղծվել բորտուղեկցորդների համար:

Հարկ ենք համարում անդրադառնալ նաև Գյումրու «Շիրակ» օդանավակայանին, որը տարված աշխատանքների արդյունքում, շուրջ 8 ամսվա դադարից հետո, 2016 թվականի դեկտեմբերին վերագործարկվել է՝ ռուսական բյուջետային «Պոբեդա» ավիաընկերության մուտքով:

Բյուջետային ավիաընկերությունների համար նախատեսված օդանավակայանից «Պոբեդա» ավիաընկերությունը սկսել է մեկ՝ Մոսկվա-Գյումրի-Մոսկվա երթուղու շահագործումով, սակայն հետագայում ավիաընկերությունը, ճիշտ գնահատելով ստեղծված բարենպաստ բիզնես միջավայրը և առկա պահանջարկը, ընդլայնել է ինչպես չվերթների աշխարհագրությունը, այնպես էլ ավելացրել է չվերթների հաճախականությունը: Այժմ ավիաընկերությունը չվերթներ է իրականացնում 3 երթուղով՝ Մոսկվա-Գյումրի-Մոսկվա՝ շաբաթական 7 չվերթ հաճախականությամբ, Սանկտ Պետերբուրգ-Գյումրի- Սանկտ Պետերբուրգ և Դոնի Ռոստով-Գյումրի- Դոնի Ռոստով՝ շաբաթական երկուական չվերթ հաճախականությամբ:

«Շիրակ» օդանավակայանի վերագործարկման արդյունավետությունն առավել ընդգծուն դարձնելու համար նշենք հետևյալ ցուցանիշները. 2017թ. օդանավակայանի ուղևորահոսքը կազմել է 105 հազար 664 մարդ՝ 2016 թվականին ուղևորհաոսքը (12 հազար 421 մարդ) գերազանցելով 750%-ով: 2018 թվականի առաջին 5 ամիսներին այն կազմել է 59 հազար 350 մարդ` 2017 թվականի նույն ժամանակահատվածի ուղևորահոսքը (27 հազար 429 մարդ) գերազանցելով 116.4%-ով:

Թեև «Շիրակ» օդանավակայանի ուղևորահոսքը դինամիկ աճ է գրանցում, սակայն Կոմիտեին չեն բավարարում առկա ցուցանիշները: Այդ իսկ պատճառով շարունակական աշխատանքներ են իրականացվում ինչպես հայկական ավիաընկերությունների, այնպես էլ արտասահմանյան բյուջետային ավիաընկերությունների ներգրավման և երթուղիների աշխարհագրության ընդլայնման շուրջ:

Նշենք նաև, որ Գյումրու «Շիրակ» օդանավակայանում իրականացված ներդրումների արդյունքում բարելավվել են օդանավակայանի ենթակառուցվածքները, ստեղծվել են աշխատատեղեր, ինչը նպաստել է Գյումրի քաղաքի վերակենդանացմանը:

Հարկ ենք համարում նշել նաև, որ ՀՀ քաղաքացիական ավիացիայի ոլորտում վարվող քաղաքականության ազատականացումից ի վեր, վերջին 4 տարիներին գրանցվել է ինչպես ուղևորափոխադրումների, այնպես էլ ՀՀ օդային տարածքով տարանցիկ չվերթների ցուցանիշների աճ.

2017թ-ին ՀՀ միջազգային օդանավերով ուղևորահոսքը կազմել է 2 մլն 553 հազար 914 ուղևոր: 2016թ-ի համեմատ ուղևորահոսքն աճել է շուրջ 20.6%-ով: Բեռնափոխադրումները 2017թ-ին կազմել են 22 հազար 325 տ.՝ 22.2% աճ գրանցելով 2016թ. համեմատ: 2017թ․ ՀՀ օդային տարածքով իրականացվել են շուրջ 32 հազար 316 մայրուղային թռիչք՝ 2016թ․ 20 հազար 231-ի դիմաց` աճելով շուրջ 59%-ով։

Համաձայն 2018թ-ի հունվար-հունիս ամիսների վիճակագրության՝ ՀՀ միջազգային օդանավակայաններում ուղևորահոսքը կազմել է 1 մլն 206 հազար 952 ուղևոր, որը 10.3%-ով գերազանցում է նախորդ տարվա նույն ամիսների ցուցանիշը: Նույն ժամանակահատվածում 52%-ով աճել են նաև ՀՀ օդային տարածքով իրականացված տարանցիկ թռիչքները:

2017թ-ի ընթացքում ՀՀ-ում օդային փոխադրումներ են իրականացրել տարեկան միջին հաշվով շուրջ 27 ավիաընկերություն՝ միջինը շուրջ 29 ուղղությամբ: 2018 թվականի հունիս ամսվա դրությամբ 33 ավիաընկերություն կանոնավոր չվերթներ է իրականացնում 37 ուղղությամբ: Հատկանշական է, որ ուղղությունների աճը հիմնականում պայմանավորված է եվրոպական նոր երթուղիների մեկնարկով:

Հաշվի առնելով վերոգրյալը՝ Քաղաքացիական ավիացիայի կոմիտեն անհիմն է համարում մամուլում շրջանառվող լուրերն ավիացիայի ոլորտին վերաբերող, միևնույն ժամանակ ցանկանում է նշել, որ վերը բերված ցուցանիշներն ուղղակիորեն իրենց դրական ազդեցությունն են թողնում Հայաստանի Հանրապետության տնտեսության զարգացման, այդ թվում նաև՝ համախառն ներքին արդյունքի, ինչպես նաև ֆինանսական հոսքերի մեծացման վրա: Ցանկանում ենք շեշտել նաև, որ Քաղաքացիական ավիացիայի կոմիտեն չի սահմանափակվելու արձանագրած արդյունքներով, այլ փոխարենը, ինչպես հայ մասնագետների, այնպես էլ միջազգային փորձագետների գիտելիքներով շարունակելու է աջակցել հայկական ավիափոխադրողներին, բայց և չխոչընդոտել արտասահմանյան ավիափոխադրողների գործունեությանը, ինչպես նաև աշխատանքներ են իրականացվելու հայկական շուկայում նոր ավիաընկերությունների ներգրավման ուղղությամբ:

դիտվել է 1239 անգամ
Մենք մշակույթը և կրթությունը տեսնում ենք նույ... Անթույլատրելի է տալ որսաչափ` առանց պաշարի գնա... Լյարդի առաջին փոխպատվաստումը Հայաստանում. Արս... Կառավարության նիստ. օրակարգում 33 հարց է. (ու... Սաակաշվիլին Զելեննսկուն կոչ է արել չզիջել Պու... Թումանյան քաղաքից մինչև Օձունի խաչմերուկ ճանա... Ամեն մի հանցագործի ու փսլնքոտի գեներալ են տվե... Ինչպե՞ս է պե­տական կարևոր, ծախսատար միջոցառու... Զեյնալյանը Արմավիր ՔԿՀ պետին առաջարկել է ազատ... Աբովյանում թեժ ընտրություններ են սպասվում Արմավիրի քաղաքապետն ու մարզպետը ցուցադրում են... ԱԳՆ գլխավոր քարտուղարը կպատժվի. Նա ծառայությո... Հատուկ կրթահամալիրը տնօրեն չի ունենա, մինչև ն... Սամվել Ալեքսանյանը «կապել է» իշխանության վրա ... «Ես այլևս պետական պաշտոնյա չեմ». Գևորգ Կոստան... «Քանդող» և «կառուցող» բրիգադներ. ցանկացած հե... Անտուն ու անփող պատգամավորներ. քանի՞սն է դիմե... «Հայաստանը վերազինվելու է շատ խիստ». հայտարար... Հովիկ Աբրահամյանը՝ իշխանության թիրախում. «հեր... Նոր Նորքի նախկին ղեկավարին մեղադրանք է առաջադ... Նախաճաշից պարբերաբար հրաժարվողներն ավելի հաճա... ԱՄՆ-ում ուղեբեռերն այսուհետ կտեղափոխեն անօդաչ... Նվազում են նավթի համաշխարհային գները Ֆոսֆորաթթվով ավտոցիստեռնի գողության համար տագ... Կիմ Չեն Ընը ժամանել է Ռուսաստան Մադուրոն հայտնել է Վենեսուելայում լիակատար վե... Միջոցառում Փարիզի քաղաքապետարանում՝ նվիրված Հ... Սա այն «գեներալի» պատմությունն է, որի համար գ... Թուրքիան չի ճանաչի Հայոց ցեղասպանությունը, ավ... Ռուսաստանի հետ մեր հարաբերություններում ոչինչ... Հայաստանի դրոշը Էվերեստի ստորոտին՝ ի հիշատակ ... Mercedes C180 մակնիշի մեքենան ընկել է Հրազդան... Ցեղասպանությունը ժխտող Թուրքիայի իշխանությանը... Այն, ինչ մենք փնտրում ենք, պատմության ճշմարտո... Էրդողանն ու Թրամփը հնարավոր է առաջիկայում հան... Նիկոլ Փաշինյանի հարցազրույցը ռուսական թոք-շոո... «Արդարության երթը» Լոս Անջելեսում. (տեսանյութ... Թրամփի հայտարարությունը դատարկ է և արժեք չուն... ԱՄՆ Կոլորադո նահանգի օրենսդիր մարմինը ճանաչե... Էրդողանը ցավակցել է Թուրքիայի հայերին Քլոե Քարդաշյանը Հայոց ցեղասպանության զոհերի հ... Սերժ Թանկյանը՝ 1915-ի Հայոց ցեղասպանության մա... Ցեղասպանությունը վերապրած 108–ամյա Եպրաքսյա ... Դանդաղ է առաջ գնում ամեն ինչ, դրականին զուգա... Ռոբերտ Քոչարյանի ուղերձն այս տարի կրկնակի տխո... Մոսկվայում հարգանքի տուրք մատուցեցին Հայոց ցե... Ես հպարտ եմ իմ տատիկով. հազարավոր հայ երեխան... Ռուսաստանի դիվանագետները հարգանքի տուրք են մ... ԱՀԱԿ-ը դատապարտել է Թրամփի քաղաքականությունը... Նիկոլ Փաշինյանն ու Աննա Հակոբյանը ծանոթացել ... Հայաստանում չեն պատրաստվում սահմանափակել ռու... «Թուրքիան պիտի ճանաչի». Լիբանանում Հայոց ցեղա... Եղեռնից մազապուրծ 107-ամյա Անդրանիկ Մաթեւոսյ... Հալեպում Հայոց ցեղասպանության զոհերի հիշատակի... Ի՞նչ իմաստ ուներ այդքան մեծ գումար հատկացնել... Հայոց Ցեղասպանության միջազգային ճանաչումը Հա... Կանադայի կառավարությունը հարգանքի տուրք է մատ... Ցանկացած քայլ, որը կարող է բերել հնարավոր ձախ... Հայաստանի հավաքականը մնաց առանց մեդալների. շա... «Հայոց ցեղասպանության զոհերի հիշատակի օր». Ջո... Մեր սերունդը դեռեւս ականատես կլինի, թե ինչպես... Դավիթ Սանասարյանն իմ ընկերն է, այդքան քայլել ... Պետք է սկսենք գործընթացը դեպի միացյալ ու ինքն... Ամենայն հայոց կաթողիկոսն ընդունել է Շվեդիայի ... Բոլորի ուզածն այն է, որ մեր հարաբերություններ... Ուկրաինայում հարգել են Ցեղասպանության զոհերի ... «Հիշելը պարտադիր է անցյալի սխալները չկրկնելու... Լիոնի հայազգի փոխքաղաքապետը հարգանքի տուրք է ... Լարված իրավիճակ Թբիլիսիում․ Տոնական միջոցառու... Շրի Լանկայի ահաբեկիչներն ուսյալ էին Թուրքիայի գործոնը սարքել են մեր անկախությունը... Սերժ Սարգսյանը այցելել է Ծիծեռնակաբերդ Ռուսաստանը Հայաստանին առաջին Սու-30ՍՄ-ները կմ... Միհրան Պողոսյանը քաղաքական ապաստան է խնդրել Ռ... Ստամբուլում ոստիկանները թույլ չեն տվել Ցեղասպ... «DW»-ն հրապարակել է Ցեղասպանությունը վերապրած... Սահմանների բացումն այլընտրանք չունի և պետք է ... Մահացել է «Հայաստանի Հանրապետություն» օրաթերթ... Լոս Անջելեսում Ցեղասպանության տարելիցին երթ կ... Մխիթարյանը շնորհակալություն է հայտնել Հայոց ց... Ես կիսով չափ հայ եմ, ինձ դաստիարակել է հայ տա... Հերթական անգամ ասում եմ՝ Դավո ջան, պի՛նդ կաց,... Մեր սուրբ նահատակների երազանքների կրողն ենք և... Հայոց ցեղասպանության 104-րդ տարելիցը Ծիծեռնակ... Ջահերով երթ Երուսաղեմում ՝ Հայոց ցեղասպանությ... Ես այդպիսի կոմպլեքսների մեջ չեմ եղել, ես էլ ե... Հայկ Մարությանի այցը Մեծ Եղեռնը վերապրած տար... Ոչ ոք մի վայրկյան թող չկասկածի, գործով հավաք... Դա ցինիկ քաղաքական վարք է. իսրայելցի լրագրող... Աստված իրենց հոգին լուսավորի. Կարո Փայլանի գ... էդ հին կարվածները պետք է քանդել նոր Հայաստանո... Մենք բացել ենք մեր արխիվները, հե՜յ Հայսատան, ... Ցեղասպանությունը շարունակվել է մինչեւ Հրանտ Դ... 4 բալ ուժգնութամբ երկրաշարժ Արցախում Արմավիրի դպրոցներից մեկի դասասենյակ օձ է մտել «LAUSD»-ը ապրիլի 24-ին կփակի Լոս Անջելեսի հան... «Ինձ լույս աշխարհ է բերել հայ մայրս, դաստիարա... Լիազորությունները դադարեցրած Սանասարյանը Ծիծե... Վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանի ուղերձը Հայոց Ցեղասպ... Սերժ Սարգսյանը ծաղկեպսակ է ուղարկել Ծիծեռնակա...
Ամենաընթերցվածը
website by Sargssyan