Հայաստանյան կառույցներում «ազգային» բառն արհեստական է. ԵՊՀ պրոֆեսոր
«Հայաստանյան կառույցների ազգային անվանումը այսօր արհեստական է, ես դրանում համոզված եմ»,- Oragir.News-ի հետ զրույցում այս մասին նշեց ԵՊՀ մշակութաբանության ամբիոնի վարիչ, դոկտոր, պրոֆեսոր Համլետ Պետրոսյանը:
Հիշեցնենք, որ ՀՀ Ազգային ժողովը 65 կողմ, 31 դեմ և 1 ձեռնպահ ձայներով ընդունեց ««Մշակութային օրենսդրության հիմունքների մասին» ՀՀ օրենքում լրացումներ և փոփոխություններ կատարելու մասին» օրինագիծը, ըստ որի՝ Հայաստանի Օպերայի և բալետի թատրոնի, պատկերասրահի, գրադարանի և այլ մշակութային կառույցների անվանումներից կհանվի «ազգային» բառը։
Այս թեմայի շուրջ Oragir.News-ը զրուցել է մշակութաբան Համլետ Պետրոսյանի հետ։
Վերջինս նշեց, որ Հայաստանի անկախացումից հետո ազգային անվանումը ստացան բոլոր այն կառույցները, որոնք նախկինում կոչվում էին կա՛մ պետական, կա՛մ հանրային. «Սա ընդհանուր արևմտաեվրոպական պատկերացում է, ըստ որի՝ ազգը և կեցությունը նույնական են։ Հայաստանում երբ մենք ասում ենք, օրինակ, Ազգային ժողով, նկատի ունենք ոչ թե հայ ազգի կառույցը, այլ քաղաքական հանրույթի կառույցը։ Ազգային բառի նպատակն այն էր, որ Հայաստանը գաղափարական մակարդակով որպես քաղաքական հանրույթ կայանար։ Այս ամենը գալիս է դեռ Եվրոպայից, որտեղ պետությունները դասական ազգային պետություններ են, որտեղ ազգ և պետություն բառերը նույնանում են»։
Ըստ մշակութաբանի՝ Հայաստանը սկզբում գնում էր այդ ուղիով, սակայն չկայացավ որպես ազգային պետություն, և հայաստանյան համապետական կառույցների ազգային անվանումը պետք է նշանակեր որպես քաղաքական միասնական հանրույթ, ինչը չհաջողվեց. «Ես չգիտեմ, թե ինչու են այդպես վարվել, կամ ում գլխում է այդպիսի միտք ծագել, բայց այն, որ այսօր հայաստանյան կառույցների ազգային անվանումը հայտնի չափով արհեստական է, ես դրանում համոզված եմ»։