Բլոգերը սյուն չէ, որի վրա կարելի է տեղադրել կամայական գովազդ. քաղաքացիներն ահազանգում են խաբեությունների մասին
Արդի ժամանակներում հասարակությունը մեծ վստահություն ունի ինֆլուենսերների նկատմամբ: Եթե հավանության է արժանանում որևէ բլոգերի առաջարկած կոնտենտ, միաժամանակ վստահություն է ստեղծվում նաև նրա խոսքի նկատմամբ: Սակայն միշտ չէ, որ բլոգեր-հանրություն կապը հիմնված է լինում իրական անկեղծության վրա։
Բլոգեր-լրագրող Զառա Ղազարյանը, օրինակ, «Ինստագրամ»-ի իր էջում բարձրաձայնել է ինֆլուենսերների միջոցով խարդախության դեպքերի ակտիվացման մասին։
«Հայկական ժամանակ»-ի հետ զրույցում նա մանրամասնում է՝ նմանատիպ դեպքերի վերաբերյալ մարդիկ սկսել են ահազանգել իրեն։ Սկզբում այլ բլոգերի գովազդի հետևանքով խարդախության մեջ հայտնվելու մասին մի նամակ է ստացել, որն այդքան էլ վստահություն չի ներշնչել, հետո դրանք գնալով ավելացել են:
«Անհատապես կապի դուրս եկա տվյալ անձանց հետ ու հասկացա, որ խնդիրը լուրջ է։ Մի քանիսի դեպքում, օրինակ, մեխանիզմը այսպես էր եղել․ ինստագրամյան հայ բլոգերներից մեկը գովազդել էր «Վայլդբերրիս» ռուսական խանութի այն հնարավորությունը, որով մարդիկ կարող են ռուսական հասցեի միջոցով էժան ապրանքներ պատվիրել։ Վստահել են բլոգերի խոսքին, դիմել տվյալ ծառայությանը, որը իքս ապրանքը ստանալու համար նախ ասել է, որ գումարը փոխանցեն, ու երբ եկել է ապրանքը ստանալու օրը, տվյալ էջը անհետացել է, ու պատվեր գրանցած անձինք չեն կարողացել կապ հաստատել»,- ասում է նա:
Այս իրավիճակում հայտնված անձանց մի մասը Զառային դիմելուց բացի, դիմել է նաև տվյալ բլոգերին, որոշներն էլ տեղեկացրել են, որ պատրաստվում են ոստիկանություն ահազանգել։
Զառա Ղազարյանը նկատում է՝ եթե մարդիկ անհրաժեշտ չափով մեդիագրագետ լինեին, կհասկանային, որը տվյալ էջը այդքան էլ վստահություն չի ներշնչում, քանի որ այն նոր է բացված եղել, չի ունեցել հետևորդներ։
«Այս պարագայում պետք է բլոգերը ևս ցուցաբերեր սոցիալական պատասխանատվություն։ Որևէ բան գովազդելուց առաջ նաև կարևոր է, որ ստուգումներ անցկացնես, հասկանաս՝ ինչ է։ Մի քանիսը, որոնք դիմել են տվյալ ծառայությունը գովազդած բլոգերին, նա ինֆորմացրել է, որ ինքը ևս կապը կորցրել է այդ գործատուի հետ, ներողություն է խնդրել, ասել՝ ամեն ինչ կանի, որ փորձի օգնել։ Ինձ ասացին, որ եղել է դեպք, երբ մի քանի անձի գումարը բլոգերին դիմելուց հետո որոշ չափով հետ է վերադարձվել, բայց խնդիրն ամբողջությամբ չի լուծվել»,- նշում է նա:
Բլոգեր-լրագրողը շեշտում է՝ ինֆլուենսերը այն անձնավորությունն է, որը ունի մեծ լսարան ու որոշակի ազդեցություն հասարակության շրջանում։ Երբ այդ ոլորտի անձինք գնում են նման քայլի, ստացվում է, որ չեն կարևորում իրենց հետևող մարդկանց վստահությունը։
Մյուս կողմից էլ նա չի բացառում, որ կարող է խարդախ գործատուն այնպես կազմակերպել ու պատվիրել գովազդը, որ նույնիսկ ոլորտում մեծ փորձառություն ունեցող բլոգերը չհասկանա, որ խարդախություն է։ Ամեն դեպքում, ըստ նրա, այս պարագայում տվյալ բլոգերները չպետք է լռեն, խոսեն խնդրի մասին և փորձեն օգնել ֆինանսապես տուժած անձանց․ «Ես ինքս էլ խարդախության զոհ եմ դարձել, իմ դեպքում դա եղել է դրամահավաք։ Այդ դրամահավաքի էջում նաև ինձ ծանոթ բլոգերներն էին մեկնաբանություն թողել, ես նույնպես վստահեցի, բայց հետո պարզվեց, որ պարզապես խարդախություն էր ու գումարի շորթում»։
Մանրամասները՝ սկզբնաղբյուրում։