Իտալիայում հայտարարել են Ռաֆայելի անհայտ «Մագդաղենացու» հայտնաբերման մասին
Ռաֆայել Սանտիի (1483-1520) նախկինում անհայտ գործը հայտնաբերվել է արտասահմանյան մասնավոր հավաքածուում։ Բացահայտման մասին հաղորդվել է Ուրբինո քաղաքի մերձակայքում գտնվող Պերգոլայում անցկացված միջազգային համաժողովի ժամանակ:
Մարիամ Մագդաղենացու փոքրիկ պատկերը բարդի տախտակի վրա՝ 46 սմ x 34 սմ չափերով, Ռաֆայելի ստեղծագործությանը պատկանելը հաստատել է հեղինակավոր հետազոտողների խումբը, պնդելով, որ այն Վերածննդի դարաշրջանի նկարչի վրձնի գործն է, հայտնում է ANSA-ն։ Աշխատանքը թվագրվում է 1504 թվականին, երբ նա դեռ աշխատում էր Պերուջա քաղաքի Պիետրո Պերուջինոյի (1446-1524) արվեստանոցում։ Սրբի կերպարում մոդել Կիարա Ֆանչելլին է՝ Պերուջինոյի կինը։
Հետազոտության արդյունքները կհայտնվեն առաջիկա օրերին Open Science, Art and Science գիտական ամսագրում «Ռաֆայելի Մագդաղենացին, կամ ինչպես աշակերտը գերազանցեց ուսուցչին» վերնագրով հոդվածում։ Ըստ Վերածննդի արվեստի հետազոտող Անալիսա Դի Մարիայի՝ հայտնաբերված նկարը ցույց է տալիս, թե ինչպես է Ռաֆայելը «հասել իր սեփական պատկերային լեզվին՝ պոկվելով Պերուջինոյի ոճից»։ Վերագրումը (հաստատելով արվեստի անանուն ստեղծագործության հեղինակությունը) հնարավոր դարձավ Ռաֆայելի օգտագործած տեխնիկայի վերլուծության շնորհիվ։ Ինչպես նշում են հետազոտողները, արդեն այս աշխատանքում «կոմպոզիցիայի ներդաշնակությունը և երանգների օգտագործումը» ցույց են տալիս մեկ այլ իտալացի նկարչի ազդեցությունը երիտասարդ նկարչի՝ Լեոնարդո դա Վինչիի (1452-1519) վրա: Ռաֆայելը Ֆլորենցիա է տեղափոխվել 1504 թվականի վերջին։ Ֆլորենցիայի ժամանակաշրջանում նկարել է հիմնականում մադոննաներ։
Պիտտիի դղյակի Պալատինի պատկերասրահում (Ֆլորենցիայի Ուֆիցի թանգարանի համալիրի մաս) պահվում է Սուրբ Մարիամ Մագդաղենացու Պերուջինոյի տարբերակը։ Մեկ այլ օրինակ, որը վերագրվում է Պերուջինոյի արվեստանոցին, գտնվում է Հռոմի Վիլլա Բորգեզեում։ Նոր հետազոտության հեղինակները կարծում են, որ Ռաֆայելի աշխատանքն ավելի վաղ է արվել։