Չինական Sinopec վառելիքի հսկան հայտնել է, որ բենզինի պահանջարկի պիկն արդեն անցել է
Չինաստանի նավթից ստացվող վառելիքի ամենամեծ արտադրող Sinopec-ը հայտնել է, որ 2023 թվականին վաճառքի ծավալները 15 միլիոն տոննայով անկում են գրանցել: Պատճառը բենզինի պահանջարկի անկումն է տրանսպորտային միջոցների սեփականատերերի շրջանում, որոնք զանգվածաբար անցնում են էլեկտրական մեքենաների կամ հիբրիդային շարժիչներով մեքենաների: Եթե 2020 թվականին Չինաստանում գնված նոր մեքենաների թվում դա եղել է ընդամենը 5,4%, ապա 2021 թվականին այն արդեն կազմում է 15,5%, հետագա աճով մինչև 30%, իսկ 2022 և 2023 թվականներին՝ 37,8%, հայտնում է Technocult-ը։
Չինաստանում մեքենաների մեծ մասը դեռ օգտագործում է ներքին այրման շարժիչներ, էլեկտրական մեքենաները կազմում են բոլոր մեքենաների 5%-ից պակասը, սակայն այս ցուցանիշը միայն կաճի: Sinopec-ը ակնկալում էր, որ բենզինի պահանջարկը կբարձրանա 2025 թվականին, սակայն ստիպված է խոստովանել, որ գնումների անկումն արդեն սկսվել է։ Սա անհանգստություն է առաջացնում Էներգետիկայի միջազգային գործակալության (IEA) մոտ, որի փորձագետները ակնկալում էին, որ բենզինի սպառման առավելագույն մակարդակը կհասնի 2026 թվականից ոչ շուտ, իսկ դրա բարձր պահանջարկը կպահպանվի առնվազն մինչև 2028 թվականը:
Չինաստանը նավթամթերքների աշխարհի խոշորագույն սպառողն է 20 տարվա ընթացքում, որին բաժին է ընկնում 2023 թվականին այս ոլորտում բոլոր գնումների 70%-ը: Տրամաբանական է, որ չինական վառելիքի շուկայում ցանկացած փոփոխություն կազդի ողջ մոլորակի, նավթի արդյունահանման և վերամշակման ոլորտների վրա։ Եվ չնայած բենզինը կազմում է բոլոր նավթամթերքների միայն մոտ 1%-ը, դրա վաճառքի դինամիկայի փոփոխություններն անխուսափելիորեն կազդեն նավթի համաշխարհային պահանջարկի վրա: Հնարավոր է, որ տասնամյակի վերջում նավթը դադարի էներգիայի հիմնական աղբյուր լինել։