Փորձագետները պատմել են արձակուրդային շրջանում համացանցային խարդախությունների ամենատարածված տեսակների մասին
Արձակուրդների սեզոնին համացանցային խաբեբաներն առավել հաճախ դիմում են խաբեության երեք եղանակների: Այս մասին «ՌԻԱ Նովոստիին» հայտնել են «Կասպերսկու լաբորատորիայի» փորձագետները։
Առաջին մեթոդը կապված է կեղծ ավիատոմսերի վաճառքի հետ։
«Նրանցից ոմանք նույնիսկ կարող են ցուցադրել թռիչքների իրական տվյալները՝ որոնման հարցումներ ուղարկելով օրինական օպերատորներին և տրամադրելով ստացված տեղեկատվությունը: Այնուամենայնիվ, կեղծ ռեսուրսների այցելուները իրական տոմսեր չեն տեսնի: Հարձակվողների նպատակն է՝ փող գողանալ և այլ մարդկանց անձնական տվյալներն օգտագործել իրենց նպատակների համար»,- ասվում է հետազոտության մեջ։
Նրանք նաև խաբում են վարձակալության առաջարկներում կամ կեղծելով գովազդները հանրաճանաչ կայքերում, կամ ստեղծելով ամբողջովին կեղծ էջեր, որոնց օգտատերերին խնդրում են մուտք գործել՝ օգտագործելով իրենց գոյություն ունեցող հաշիվները: Սա թույլ է տալիս խարդախներին ապօրինի մուտք գործել հաշիվներ:
Խարդախության երրորդ տեսակը սպամ ուղարկելն է, երբ խնդրում են վճարովի ծառայության որակի հարցում կատարել: Այս տեսակի խարդախության նպատակն է գողանալ անձնական տվյալները:
«Այս սխեմայի զոհերը պարգևներ չեն ստանում, և այն տեղեկատվությունը, որը նրանք կիսվել են խաբեբաների հետ, կարող են օգտագործվել, օրինակ, անձնական տվյալներ կամ գումար գողանալու համար: Հարցման վերջում սովորաբար առաջարկվում է հարցման մասին տեղեկատվությունը կիսել ընկերների հետ, որպեսզի նրանք նույնպես մրցանակ ստանան, այսինքն՝ խաբեբաները զոհերին օգտագործում են նաև խարդախ ռեսուրսները հետագայում տարածելու համար»,- Shantnews-ի փոխանցմամբ՝ ասել են փորձագետները։