Հոգեբանը խորհուրդներ է տվել առաջին աշխատավայրում սթրեսը նվազեցնելու համար
Հոգեբան Իգոր Մայնհարդը Gazeta.Ru-ին ասել է՝ առաջին աշխատավայրում սթրեսն ու անորոշությունը նվազեցնելու համար կարևոր է, որ հնարավորինս հաճախ ինքներդ ձեզ խրախուսեք նույնիսկ փոքրիկ հաջողության համար և չվախենաք դիմել ուրիշների օգնությանը:
Հիմնական դժվարությունը հստակ պահանջների և պարտականությունների բացակայության մեջ է, ասել է մասնագետը։
«Շփոթված զգալուց և վախկոտ անորոշությունից խուսափելու համար պայմանավորվեք ձեր մենեջերի հետ: Եթե ընկերությունն օգտագործում է մենթորական մեթոդաբանություն, խնդրեք մենթոր»,- Shantnews.am-ի փոխանցմամբ՝ խորհուրդ է տվել Մայնհարդը:
Թերթի զրուցակիցը հավելել է, որ նախ պետք է ավելի մոտիկից նայել, թե ինչպես են գործընկերները ինչ-որ գործ անում, ինչ խնդիրներ են քննարկվում աշխատանքի ընթացքում, դրանից հետո, նամակագրության մեջ ոչ ֆորմալ արտահայտություններ օգտագործո՞ւմ են և այլն։
Բայց նոր աշխատողը պարտավոր չէ հարմարվել սահմանված նորմերին։