BMW M4-ը վերածել են ուղեւորատար պիկապի
BMW-ի պատմության մեջ երբեք չեն եղել սերիական պիկապներ, ինչը չի խանգարել գործարանի մասնագետներին BMW X7 քրոսովերի հիման վրա թեթեւ բեռնատար պատրաստելու փորձի շրջանակներում, իսկ BMW M ստորաբաժանումում տասը տարի առաջ Ծիծաղի օրվա առթիվ BMW M3 սպորտային մեքենայից պիկապ են պատրաստել։ 2022 թվականին Լաս Վեգասում SEMA ցուցահանդեսում ցուցադրվել է BMW-ի եւս մեկ պիկապ, որում STEK Automotive ընկերությունը սպորտային մեքենան վերածել է վերջին սերնդի BMW M4-ի: Մեքենան վերափոխելու համար պահանջվել է վեց ամիս եւ մասնագետների երկար ժամերի տքնաջան ձեռքի աշխատանք։
2022 թվականի ապրիլին գնված նոր մեքենան ընկել է DinMann ստուդիայի ձեռքը, որը մինչեւ նոյեմբեր կուպեն վերածել է նորաձեւ պիկապի։ Փոփոխությունները ներառում են թափքի վերափոխումը՝ այն փոխարինելով նոր պողպատե բեռնատարով, որի հետեւի դուռը պատրաստված է կուպեի բեռնախցիկի կափարիչից:
Դեկորատիվ նախշը պատրաստված է ածխապլաստիկից, ինչպես նաեւ կախոցի աերոդինամիկ տարրերի մի մասը: Սրահը, չհաշված ածխածնային դեկորատիվ վահանակները, մնում է ստանդարտ: Կարճեցված խցիկը թույլ չի տվել պահպանել նստարանների երկրորդ շարքը, ուստի երկու տեղանոց պիկապում սպորտային նստարանների հետեւում մնացել է վարորդի եւ ուղեւորի ձեռքի ուղեբեռի համար ընդամենը մի փոքրիկ դարակ։
Տեխնիկապես BMW M4 Maloo-ն չի փոխվել՝ պահպանելով 510 ձիաուժ հզորությամբ 3,0 լիտրանոց 6 մխոցանոց բենզինային տուրբոշարժիչը՝ զուգակցված 8-աստիճան ավտոմատ փոխանցման տուփով եւ xDrive լիաքարշակով: Թե ինչպես են փոխվել դինամիկ բնութագրերը նման փոխակերպումից հետո, չի հաղորդվում: