«Օտար երկրում անհրաժեշտ է միշտ խոսել մեր մշակույթի մասին». նկարչուհի Լուսինե Սահակյանը՝ Իսրայելում հայկական բրենդի շապիկների տարածման ու իրեն ոգեշնչող պապիկի մասին
Նկարչուհի Լուսինե Սահակյանն արդեն 11 տարի է՝ ապրում է Իսրայելում՝ Հայֆա քաղաքում: Չնայած հայրենիքից երկարատեւ բացակայությանը՝ Հայաստանը Լուսինեի աշատանքներում եւ մտքում միշտ ներկա է: Նկարչուհին մայրիկի՝ Ժաննա Ղամբարյանի հետ այնտեղ հիմնել է Janlussidecor բրենդը, որը ներկայացնում է հայկական զարդանախշերով հագուստ:
NEWS.am STYLE-ը Լուսինե Սահակյանի հետ զրուցել է իր գործունեության ու Հայաստանից հեռու արմատներին հավատարիմ մնալու մասին:
Լուսինեն հայտնի քանդակագործ, գեղանկարիչ Սահակ Սահակյանյի թոռնուհին է. ասում է՝ իր գործունեության վրա պապիկի արվեստը մեծ հետք է թողել:
«Նկարիչների ընտանիքում մեծանալով՝ ես մանկուց եմ ստեղծագործել: Հայրս եւ մայրս ինձ միշտ ոգեշնչել են իրենց աշխատանքներով, սակայն ինձ վրա ամենամեծ ազդեցությունն ունեցել է պապիկս՝ Սահակ Սահակյանը: Նա Հայաստանը ներկայացրել է ավելի, քան 29 երկրում՝ նվաճելով 3-4 ոսկե մեդալ: Նա միակն է, որ քանդակել է «Սասունցի Դավիթ» թեմայով տասնյակ աշխատանքներ, եւ նրա գործունեությունն, իսկապես, ոգեշնչող է»,-պատմում է Լուսինեն՝ հավելելով, որ հայրիկի հետ առաջիկա նպատակներից է Երեւանում Սահակ Սահակյանի աշխատանքներին նվիրված թանգարան բացելը:
«Ես ամեն տարի պարտադիր գալիս եմ Երեւան, եւ նպատակ ունենք մշտական բնակություն հաստատել այդտեղ, քանի որ Երեւանում ունենք հոգեւոր մեծ ժառանգություն՝ պապիկիս աշխատանքները: Հայրիկիս հետ մտադիր ենք բացել թանգարան, որտեղ էլ դրանք ներկայացված կլինեն: Թանգարանը, գրեթե, պատրաստ է, մնում է միայն, որ այն պաշտոնապես ճանաչվի, որպես թանգարան եւ բացվի: Ստեփանավանում պապիկիս նվիրված թանգարան արդեն կա, եւ հույս ունենք, որ մեր պետության աջակցությամբ կկարողանանք բացել նաեւ Երեւանում: Այն կգործի Շենգավիթ վարչական շրջանում, եւ կնպաստի նաեւ այդ շրջանի մշակութային զարգացմանը՝ կոտրելով Երրորդ մասի մասին կարծրատիպերը»:
Անդրադառնալով Janlussidecor բրենդին՝ Լուսինեն նշեց.
«Մայրս նկարչուհի եւ հագուստի մոդելավորող է, բրենդի մտահաղացումը նրանն է, ես օգնում եմ դիզայներական լուծումներով: Մեր լոգոն նռան տեսքով է, դա եւս մայրիկիս մտահաղացումն էր: Փորձեցինք այն մտցնել հագուստի դիզայնի մեջ, եւ այդ լուծումը սիրվեց մարդկանց կողմից: Ի դեպ, Իսրայելում, նույնպես, նուռը խորհրդանշական պտուղ է, այդպիսով՝ մեր բրենդը սիրվեց նաեւ այստեղ»:
Առավել մանրամասն՝ սկզբնաղբյուրում: