Ռուս փորձագետները նշել են ամենաապահով ուղևորատար ինքնաթիռի մոդելը
Ամենահուսալի մարդատար ինքնաթիռներն են ԻԼ-86-ը և դրա վրա հիմնված ԻԼ-96-ը: Ura.ru-ի հետ զրույցում նման կարծիք են հայտնել ԽՍՀՄ վաստակավոր փորձարկող օդաչու Վիկտոր Զաբոլոցկին և ՌԴ վաստակավոր օդաչու, օդանավի հրամանատար Սերգեյ Կրուգլիկովը։
«Երբեք աղետ չի գրանցվել, իմ կարծիքով՝ ԻԼ-96-ի պարագայում, այն ունի անվտանգության շատ բարձր աստիճան, որովհետև, բացի թռչող մետաղալարով կառավարումից, այն նաև պահպանում է մեխանիկական կառավարումը: Ռուսաստանի Դաշնության նախագահը թռչում է ԻԼ-96-ով», - ասել է Զաբոլոցկին:
Ura.ru-ի զրուցակիցը հավելել է, որ «հին դպրոցի» ինքնաթիռների հուսալիությունը կապված է հատուկ նախագծման տեխնոլոգիայի և բազմափուլ ստուգման հետ։
«Ժամանակին եղել են կոնստրուկտորական բյուրոներ՝ Տուպոլևսկոյե, Անտոնովսկոե, Իլյուշենսկոե, Միկոյան, Յակովլև և այլն։ Երբ նրանք շահագործման էին հանձնում առաջին շարքը՝ մինչև 10 ինքնաթիռ, նրանք առաջ էին թողնում լոցմանին, որն օգնում է օդաչուին ինքնաթիռով թռչել նոր երթուղիով: Նրանք ֆիքսում էին բոլոր խափանումները, քանի որ անսարքությունը կարող է հայտնվել ոչ առաջին թռիչքներին, այլ հենց հետագա: Այժմ օդանավերի շահագործման այս համակարգը խաթարվել է», - բացատրել է Զաբոլոցկին:
Սերգեյ Կրուգլիկովի խոսքով՝ իր թռիչքների ամբողջ պատմության ընթացքում ԻԼ-86-ն իրեն դրսևորել է բոլորից լավ։
«Ամենահուսալին ԻԼ-86-ն է և դրա հիման վրա պատրաստված ԻԼ-96-ը, սա 80-ականների արտադրանք է, որը հաշվի է առել դիզայնի և նյութերի առումով նախկինում հայտնաբերված բոլոր թերությունները: Ես ԻԼ-86-ով թռչել եմ 49 տարուց միայն ութը, բայց դրա վրա ոչ մի խնդիր չեմ ունեցել: Ես թռչել եմ և՛ ԻԼ-62-ով, և՛ ԻԼ-86-ով, ամենատարածված արտասահմանյան օդանավերով, այդ թվում՝ Boeing 777, Boeing 767, ինչպես նաև A310, A330, և երբեմն դրանց հետ կապված ինչ-որ արկածներ էին լինում»,- եզրափակել նա։