Ինչպես Ֆեյսբուքում ավելացնել «Լայքերի» թիվը, հաջողված 3 տարբերակ
«Լայք» կոճակն արդեն վաղուց դարձել է իրական գործիք, որի միջոցով կարելի է կառուցել արդյունավետ գովազդային արշավներ: Հիմա կներկայացնեմ մի քանի հաջողակ օրինակներ, որտեղ բրենդերը արդյունավետ կերպով օգտագործել են «Լայք» կոճակն իրենց գովազդային արշավի համար:
1. Skoda Fabia
Ավտոմոբիլային Skoda ընկերությունը որոշեց իր նոր Fabia մոդելի մասին հայտարարել Բելգիայում Ֆեյսբուքի միջոցով: Գովազդային արշավի համար ստեղծվել էր ֆեյսբուքյան էջ, որտեղ ներկայացվել էր մեքենայի գինը: Յուրաքանչյուր լայք իջեցնում էր այս մեքենայի գինը 2 եվրոյով: Ակցիան տեղի էր ունեցել 2 օր և պայմանն այն էր, որ մեքենան կգներ այն մարդը, ով համաձայն էր վճարել վերջնական գնի չափով գումար:
Արդյունքում Fabia-ի գինը 12950-ից դարձավ 10058 եվրո: Այսինքն 2 օրում կարողացավ ունենալ մոտավորապես 1500 լայք: Այս արշավն իր կողմը գրավեց մամուլին, Skoda-ի մասին սկսեցին խոսել սոցիալական ցանցերում, քննարկել այն, ինչն իսկապես արդարացրեց ընկերության սպասելիքները:
2.Kohl’s
Kohl’s ինտերնետ խանութը որոշեց իրականացնել բարեգործական ակցիա դպրոցների համար, որի բյուջեն կազմում էր 10 մլն. դոլար: Բրենդի ֆեյսբուքյան էջում յուրաքանչյուրը կարող էր իր ձայնը տալ այս կամ այն դպրոցին, որից 20 հաղթողները կստանային 500.000 դոլար պարգև: Այս ակցիայի շրջանակներում ընկերությանն էջ ունեցավ ավելի քան մեկ միլիոն նոր երկրպագուներ, իսկ օրինակ հաղթող դպրոցներից ամենաշատն ուներ ավելի քան 100.000 լայք:
3.Corona Light
Corona Light-ի ֆեյսբուքյան էջի յուրաքանչյուր լայք անող օգտատեր կարող էր տեսնել իր նկարը Նյու-Յորքի Տայմս-Սքուերի գովազդային էկրանի վրա: Այդ նկարները էկրանին լինում էին մեկ ամսվա ընթացքում: Այս արշավը լայնորեն քննարկվեց ԶԼՄ-ներում, որն իսկապես մեծ հաջողություն ունեցավ: