Երևան, 18.Հունվար.2019, 00:00 |
|
1 $ = 0 Դրամ 1 = 0 Դրամ 1 = 0 Դրամ
|
Արծաթ - 0 Դրամ Ոսկի - 0 Դրամ Պլատին - 0 Դրամ
Ակնկալում ենք, որ առաջիկայում մեր երկրում ԱՄԷ... Միջազգային ինչ հետևանքներ կունենա Քոչարյանի գ... ՀՀԿ-ն ԳՄ նիստ է հրավիրել.ուղիղ Լուկաշենկոն չի առարկի ՌԴ-ի հետ ընդհանուր արժո... Սուր շնչառական վարակներով պայմանավորված իրավի... Վրաստանը կպահպանի ՌԴ-ից Հայաստան գազի տարանցո... Պորոշենկոն հարվածել է հեռախոսով իրեն նկարահան... Ավարտվել է Հանրապետության նախագահ Արմեն Սարգս... Չեխիայում ՀՀ դեսպանը հավատարմագրերի պատճենը հ... Փաշինյանը մեկնում է Շվեյցարիա Երևանում գերեզմանատներում տարածքների հատկացնո... 2018թ. արձանագրվել է սպանության 36 դեպք. նվազ... Ոստիկանները բերման են ենթարկել պոռնկությամբ զ... Ճամբարակում ընտանիքի 5 անդամները թունավորումո... Հաստատվել է ԵԽԽՎ-ում ԱԺ յոթերորդ գումարման պա... Աշոցքի ճանապարհներին, Արթիկ-Արագած և Քուչակից... Ռոբերտ Քոչարյանի կալանքը ևս երկու ամսով երկար... ԱՄՆ-ում ՀՀ դեսպանը հանդիպել է Ռոդ Այլենդ նահա... Մարդու կալանքի շարունակականության համար հիմքե... Հրապարակվում է Քոչարյանի խափանման միջոցի գոր... Դատախազության պարզաբանումը՝ Սամվել Մայրապետյա... Ռամզան Քադիրովը պաշտոնյաներին պարտավորեցրել է... Հայաստանը հետայսու ևս կշարունակի իր կառուցողա... Մանվել Գրիգորյանի խափանման միջոցի գործով վերա... Հեղափոխությունով ինքնին արդեն խնդիրների մի լր... Դավոսի համաշխարհային համաժողովի կայքում լույս... «Ի պաշտպանություն Արցախի Հանրապետության» կազմ... Պետական համակարգում 100 հազար աշխատող ուղղակի... Ցմահ դատապարտյալ Արմեն Տեր-Սահակյանի հարազատն... Իշխանությունն արդեն իսկ լուծել է իր առջև դրվա... ԱԺ բոլոր 11 հանձնաժողովները նախագահ ունեն Ես լրջագույն քաղաքական սխալ կհամարեմ ԱԱԾ-ին, ... Այս փուլում նախարարությունների կրճատումը կարո... ԱԺ առողջապահության և սոցիալական հարցերի մշտակ... Սամվել Մայրապետյանի գործով ՄԻԵԴ-ում ընդդեմ ՀՀ... Արարատ Միրզոյանը հավանական համարեց, որ «Կառավ... Հետախուզման մեջ գտնվող բնապահպանության նախկին... Որևէ կերպ չենք ուղղորդելու քաղաքացիներին ընդդ... ԱԺ մշտական հանձնաժողովների նախագահների անունն... Բաքվում կազմակերպված ջարդերը պատմական վաղեմու... Նիդերլանդներում Հայաստանի դեսպանը քննարկել է ... Սուր շնչառական վարակներով հիվանդացության բարձ... Լևոն Երանոսյանի հանձնարարությամբ ոստիկանների ... Արամ Հարությունյանը կկալանավորվի. դատարանը բա... Արմեն Սարգսյանը կնոջ հետ պինգ պոնգ է խաղում Մանվել Գրիգորյանի գործով դատավորին ներկայացվա... ԵՊՀ-ում դասերը մեկնարկելու են փետրվարի 11-ից Ադրբեջանցիները Լապշինին «խորհուրդ են տվել» չս... Նարեկ Գուրուրյանը ՌԴ-ում է, մեկուսարանում, առ... Գիշերը զինված քաղաքացին փորձել է թալանել Բաղր... Մենք Աստծո ընտրյալ ժողովուրդ ենք և հաղթելուց ... Մեջլիսը մերժել է Դինքի սպանության գործն ուսու... Միջհամայնքային և ներմարզային երթուղիներն ուսո... ՄԱԿ-ի գլխավոր քարտուղարը ողջունել է Հայաստանի... Նիկոլ Փաշինյանը ներողություն է խնդրել ուղիղ ե... Խորեոգրաֆիայի թատրոնի նախկին տնօրենը չի ուզու... Արայիկ Հարությունյանն այցելել է Լոս Անջելեսի ... Շարունակվում է Մանվել Գրիգորյանին կալանավորել... Արդարացված ծախսեր են կրթության և տեղեկատվական... Զարուհի Բաթոյանն ազատվել է աշխատանքի և սոցիալ... Ձերբակալություն Երեւանի հիվանդանոցներից մեկի ... Էջմիածնի 40-ամյա բնակչին մեղադրանք է առաջադրվ... Դեղատնից գողություն կատարած տղամարդը որոնվում... Մեկ օրում բացահայտվել է հանցագործության 56 դե... Կալանավորումներ՝ Մարտակերտում. Տեղի է ունեցել... Արամ Հարությունյանի խափանման միջոցի վերաբերյա... Մենք չունենք տնտեսական քաղաքականություն. Բաբկ... Ադրբեջանում հայտնել են Մնացականյան-Մամեդյարով... Երևանում մանկապարտեզների հերթագրվողների թիվը ... «Ժողովուրդ». Հայաստանի կառավարությունն օրենսդ... Լարսը փակ է․ ռուսական կողմում կուտակված է 137... ՏՄՊՊՀ-ն ավարտել է ուսումնասիրությունը ալյուրի... Հայաստանի տարածքում կան դժվարանցանելի և փակ ա... «Ժողովուրդ».Լուրջ վիճաբանություն ԲԴԽ անդամի և... «Ժամանակ». Եվրոպայի խոշոր քայլը՝ Կովկասում. Փ... Քաղաքապետարանը Ճանապարհային «կանաչ» նշաններ է... ԱԺ-ն շարունակում է հանձնաժողովի նախագահների ը... «Ժամանակ». Սկանդալային նշանակում. ԱԳ փոխնախար... Երևանում վարորդը ծեծել է դասախոսին, վնասել նր... Էլեկտրաէներգիայի պլանային անջատումներ Երևանու... «Փաստ».Երկու բնակարան, 2 ավտոմեքենա, 5 հողամա... Կառավարությունում խիստ հսկողություն է սահմանվ... ԱՄՆ-ում սկսել են պատրաստվել 2020 թվականին կայ... Սկանդալային նշանակում. Մնացականյանը 2 ոտքը դր... Վաղեմի երազանք. Գագիկ Ջհանգիրյանը հավակնում է... Լուրջ վիճաբանություն ԲԴԽ անդամի եւ դատական կա... Ինչու է Ադրբեջանը վերջին ամիսներին «տազ արել»... «Սուպերնախարարության» նորամուտը Արայիկ Հարութ... Որն է արտաքին հարաբերությունների մշտական հանձ... Իրավիճակ է փոխվել. Կառավարությունն ամբողջական... Արամ Հարությունյանի սահմանը հատելը կարող էին ... Իրականում ինչ ուսումնասիրություններ է անում վ... Անհամաձայնություններ իշխող ուժի ներսում Չինաստանը 1,2 մլրդ դոլար կտրամադրի Եգիպտոսի ն... Հենրիխ Մխիթարյանը միացել է 10YearChallenge-ին... Իսրայելի խանութներում շուտով «բուսական ծագման... ԱՄՆ-ում փրկել են սառցապատ ջրափոսն ընկած երեխա... Լեհաստանում Հիտլերի ծննդյան օրը նշելու համար ... Մրայա Քերին իրեն շանտաժի ենթարկած հայազգի օգն... Ճապոնիայում հրաբուխ է ժայթքել

Քաղավիացիայի դիրքորոշումը՝ մամուլում տեղ գտած մի շարք հրապարակումների, վերլուծությունների, տարակարծությունների վերաբերյալ

ՀՀ կառավարությանն առընթեր քաղաքացիական ավիացիայի գլխավոր վարչությունը (այժմ արդեն՝ Քաղաքացիական ավիացիայի կոմիտե) վերջին շրջանում մամուլում տեղ գտած մի շարք հրապարակումների, վերլուծությունների, տարակարծությունների վերաբերյալ իր դիրքորոշումն է ներկայացրել:

Ինչպես տեղեկացնում են Քաղաքացիական ավիացիայի կոմիտեց, անկախության ձեռք բերումից ի վեր, 2002թ-ին առաջին անգամ ՀՀ Ազգային ժողովի կողմից ընդունվել է «Ավիացիայի մասին» ՀՀ օրենքը, որից հետո ընդունվել է ՀՀ կառավարության 12 նորմատիվ որոշում և Գլխավոր վարչության 17 նորմատիվ հրաման: Այնուհետև 2006թ-ին սկսվել են աշխատանքներ նոր «Ավիացիայի մասին» ՀՀ օրենքի նախագծման շուրջ, որի համար հիմք է հանդիսացել եվրոպական մի շարք երկրների ավիացիոն օրենսդրության մոդելը: Օրենքի նախագիծը մշակվել է Շվեդիայի մասնագետների աջակցությամբ և 2007թ-ին Ազգային ժողովի կողմից ընդունվել է «Ավիացիայի մասին» նոր ՀՀ օրենքը՝ իր մեջ ներառելով միջազգային առաջատար փորձը և գործելաձևերը: 2007թ-ից հետո ավիացիոն օրենսդրության դաշտը լրացվել է ևս ՀՀ կառավարության 21 նորմատիվ որոշմամբ և 35 նորմատիվ իրավական ակտով՝ ամբողջությամբ կարգավորելով ոլորտի բոլոր ճյուղերը:

Հարկ է նշել, որ Հայաստանի Հանրապետությունը 1994 թ-ին միացել է 1944 թվականի դեկտեմբերի 7-ին Չիկագոյում ստորագրված «Միջազգային քաղաքացիական ավիացիայի մասին» կոնվենցիային, որի շրջանակներում էլ 2007 և 2015թթ. Քաղաքացիական ավիացիայի միջազգային կազմակերպության (ICAO) կողմից ՀՀ-ում անցկացված անվտանգության աուդիտի արդյունքներով ավիացիայի բնագավառը կարգավորող ՀՀ օրենսդրությունը ստացել է 95,45% համապատասխանելիություն միջազգային ստանդարտներին, իսկ Կոմիտեն (այն ժամանակ՝ Քաղաքացիական ավիացիայի գլխավոր վարչությունը)՝ որպես կառույց, 100% արդյունավետությամբ իրականացրել է ավիացիոն ադմինիստրացիաներին վերապահված գործառույթները: Անհրաժեշտ է նշել նաև, որ 8 կրիտիկական էլեմենտներով Հայաստանի ցուցանիշները բարձր են համաշխարհային միջինից, որը ներկայացվում է Քաղաքացիական ավիացիայի միջազգային կազմակերպության (ICAO) կողմից հրապարակված աղյուսակում.

Ներկայումս ավիացիայի դաշտը կարգավորվում է ՀՀ կառավարության 36 նորմատիվ որոշումով և Գլխավոր վարչության 50 նորմատիվ հրամանով, որոնք արդեն իսկ 90%-ով համապատասխանեցվել են նաև Եվրոպական Միության կողմից հրապարակված քաղաքացիական ավիացիայի կարգավորումներին:

Հարկ է նշել նաև, որ վերը բերված բոլոր օրենսդրական և իրավական ակտերում իրականացվող փոփոխությունները կրում են շարունակական բնույթ և մշտապես համապատասխանեցվում եմ միջազգային չափանիշներին:

Տեղեկացնենք նաև, որ 2017թ. ՀՀ կառավարությանն է ներկայացվել «Ավիացիայի մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքում փոփոխություններ և լրացումներ կատարելու մասին» ՀՀ օրենքի նախագիծը, որում կատարված փոփոխությունների արդյունքում հստակեցվել են փոքր ավիացիայի տարատեսակները և փոքր ավիացիայում օգտագործվող որոշ օդանավերի կարգավորման առանձնահատկությունները, ներքին չվերթների խրախուսման նպատակով պարզեցվել են ներքին օդանավակայանների սերտիֆիկացման ընթացակարգերը, հստակեցվել են օդանավ շահագործող կազմակերպությունների մասնակիցների մասնակցության վերաբերյալ որոշիչ առանձնահատկությունները, Կոմիտեի կողմից տրամադրվող թույլտվությունների, վկայականների, սերտիֆիկատների գործողության կասեցման հիմքերը և այլն:

Այս պայմաններում, առավել ևս, անհասկանալի են մամուլում տեղ գտած բազմաթիվ և շարունակական պնդումներն առ այն, որ ՀՀ քաղաքացիական ավիացիան չունի ավիացիոն օրենսդրություն և անհրաժեշտ է օդային օրենսգիրք: Հատկանշական է, որ մինչ այժմ ներկայացված բոլոր օրենսգրքերի նախագծերը երբևէ չեն արտահայտել քաղաքացիական ավիացիայի ներկա զարգացումներն ու միջազգային ստանդարտները և առավելապես նմանվել են Ռուսաստանի Դաշնության հին օդային օրենսգրքի կրճատված տարբերակին:

Ինչ վերաբերում է «ազգային» (պետական բաժնեմաս ունեցող) ավիափոխադրող ունենալուն, ապա Կոմիտեն երբևէ դեմ չի արտահայտվել այս գաղափարին, սակայն, հաշվի առնելով ավիաընկերության ստեղծման, պահպանման և զարգացման համար պահանջվող շարունակական ներդրումների կանխատեսվող ծավալը, ինչպես նաև դրա գործունեության խիստ ռիսկայնությունը և ծախսատարությունը, անհրաժեշտ է համակողմանի վերլուծել և գնահատել պետության հնարավորությունները՝ նման ծավալի ներդրումների իրականացման և ռիսկային դաշտ մուտք գործելու տեսանկյունից:

Միևնույն ժամանակ հայտնում ենք, որ ազգային փոխադրող հասկացությունը, ըստ էության, չունի որևէ միջազգային իրավական սահմանում, և, ըստ էության, կարելի է ասել, որ «Հայկական ավիաուղիներ» ՓԲ ընկերության գործունեության դադարից հետո, որի բաժնետոմսերը եղել են պետական, ուրիշ, այսպես ասած, ազգային ավիափոխադրող Հայաստանի Հանրապետությունը չի ունեցել: Իսկ «Արմավիա» ավիաընկերությանը ՀՀ կառավարության կողմից տրամադրվել են օդային երթուղիների շահագործման բացառիկ իրավունքներ՝ սահմանափակելով այլ ավիաընկերությունների՝ Երևանից և դեպի Երևան չվերթներ իրականացնելու իրավունքները: Ինչի արդյունքում ՀՀ-ում նկատվել են ավիատոմսերի աննախադեպ բարձր գներ և ոլորտում Հայաստանի մրցունակության անկում:

Ստեղծված պայմաններում քաղաքացիական ավիացիայի ոլորտը վերլուծության է ենթարկվել ՀՀ կառավարության, միջազգային մի շարք կազմակերպությունների և փորձագետների կողմից, որի արդյունքում, 2013թ. հոկտեմբերին ՀՀ ավիացիայի ոլորտն ազատականացվել է:

Հայաստանի Հանրապետությունում այժմ գործում է 6 ընկերություն. «Ավիակոմպանիա Արմենիա» ՍՊԸ, «Ատլանտիս Յուրոփիան Էյրվեյզ» ՍՊԸ, «Արմենիա Էյրվեյզ» ՓԲԸ, «Մարս Ավիա» ՓԲԸ, «Տարոն-Ավիա» ՍՊԸ, «Արմենիան հելիքոփթերս» ՍՊԸ, ինչպես նաև ՀՀ քաղաքացիական օդանավերի պետական ռեգիստրում գրանցված է 24 օդանավ, որոնք շահագործվում են ինչպես Հայաստանում, այնպես էլ Հայաստանից դուրս:

Հարկ ենք համարում նշել, որ 2018թ. ՀՀ-ում գրանցվել են մի շարք նոր տեսակի օդանավեր՝ Էյրբաս Ա-310, L-410 UVP-E, Ռոբինսոն Ռ-66, AT-104` իր հերթին ավելացնելով ՀՀ գրանցված օդանավերի ընդհանուր քանակը: Թվարկված օդանավերի տեսակներից վերջին երեքը հանդիսանում են փոքր ավիացիայում շահագործվող օդանավեր: Տեղեկացնենք, նաև, որ AT-104 տեսակի օդապարիկի գրանցումը և շահագործումը, հադիսանալով աննախադեպ երևույթ ՀՀ քաղաքացիական ավիացիայի բնագավառում, հնարավոր է եղել իրագործել Քաղաքացիական ավիացիայի կոմիտեի կողմից համապատասխան նորմատիվային փաստաթղթերի լրամշակման շնորհիվ՝ հաշվի առնելով փոքր ավիացիայի և Հայաստանում զբոսաշրջության զարգացման միտումները:

Պետք է նկատել նաև, որ ուղղաթիռներով համալրումը ևս աննախադեպ երևույթ է ՀՀ քաղաքացիական ավիացիայի ոլորտում:

Օդանավերի ընդհանուր քանակի ավելացումը նաև նպաստել է օդանավերի տեխնիկական սպասարկման և թռիչքային պիտանիության պահպանման կազմակերպություններում մասնագետների քանակի աճին՝ երիտասարդ կադրերի ներգրավման շնորհիվ:

Իրականացրած աշխատանքների արդյունքում միայն վերջին 2 տարում արտասահմանյան ավիաընկերություններում աշխատող 32 օդաչու վերադարձել է Հայաստանի Հանրապետություն և սկսել աշխատել Հայաստանում գրանցված ավիաընկերություններում, ևս 70 աշխատատեղ է ստեղծվել բորտուղեկցորդների համար:

Հարկ ենք համարում անդրադառնալ նաև Գյումրու «Շիրակ» օդանավակայանին, որը տարված աշխատանքների արդյունքում, շուրջ 8 ամսվա դադարից հետո, 2016 թվականի դեկտեմբերին վերագործարկվել է՝ ռուսական բյուջետային «Պոբեդա» ավիաընկերության մուտքով:

Բյուջետային ավիաընկերությունների համար նախատեսված օդանավակայանից «Պոբեդա» ավիաընկերությունը սկսել է մեկ՝ Մոսկվա-Գյումրի-Մոսկվա երթուղու շահագործումով, սակայն հետագայում ավիաընկերությունը, ճիշտ գնահատելով ստեղծված բարենպաստ բիզնես միջավայրը և առկա պահանջարկը, ընդլայնել է ինչպես չվերթների աշխարհագրությունը, այնպես էլ ավելացրել է չվերթների հաճախականությունը: Այժմ ավիաընկերությունը չվերթներ է իրականացնում 3 երթուղով՝ Մոսկվա-Գյումրի-Մոսկվա՝ շաբաթական 7 չվերթ հաճախականությամբ, Սանկտ Պետերբուրգ-Գյումրի- Սանկտ Պետերբուրգ և Դոնի Ռոստով-Գյումրի- Դոնի Ռոստով՝ շաբաթական երկուական չվերթ հաճախականությամբ:

«Շիրակ» օդանավակայանի վերագործարկման արդյունավետությունն առավել ընդգծուն դարձնելու համար նշենք հետևյալ ցուցանիշները. 2017թ. օդանավակայանի ուղևորահոսքը կազմել է 105 հազար 664 մարդ՝ 2016 թվականին ուղևորհաոսքը (12 հազար 421 մարդ) գերազանցելով 750%-ով: 2018 թվականի առաջին 5 ամիսներին այն կազմել է 59 հազար 350 մարդ` 2017 թվականի նույն ժամանակահատվածի ուղևորահոսքը (27 հազար 429 մարդ) գերազանցելով 116.4%-ով:

Թեև «Շիրակ» օդանավակայանի ուղևորահոսքը դինամիկ աճ է գրանցում, սակայն Կոմիտեին չեն բավարարում առկա ցուցանիշները: Այդ իսկ պատճառով շարունակական աշխատանքներ են իրականացվում ինչպես հայկական ավիաընկերությունների, այնպես էլ արտասահմանյան բյուջետային ավիաընկերությունների ներգրավման և երթուղիների աշխարհագրության ընդլայնման շուրջ:

Նշենք նաև, որ Գյումրու «Շիրակ» օդանավակայանում իրականացված ներդրումների արդյունքում բարելավվել են օդանավակայանի ենթակառուցվածքները, ստեղծվել են աշխատատեղեր, ինչը նպաստել է Գյումրի քաղաքի վերակենդանացմանը:

Հարկ ենք համարում նշել նաև, որ ՀՀ քաղաքացիական ավիացիայի ոլորտում վարվող քաղաքականության ազատականացումից ի վեր, վերջին 4 տարիներին գրանցվել է ինչպես ուղևորափոխադրումների, այնպես էլ ՀՀ օդային տարածքով տարանցիկ չվերթների ցուցանիշների աճ.

2017թ-ին ՀՀ միջազգային օդանավերով ուղևորահոսքը կազմել է 2 մլն 553 հազար 914 ուղևոր: 2016թ-ի համեմատ ուղևորահոսքն աճել է շուրջ 20.6%-ով: Բեռնափոխադրումները 2017թ-ին կազմել են 22 հազար 325 տ.՝ 22.2% աճ գրանցելով 2016թ. համեմատ: 2017թ․ ՀՀ օդային տարածքով իրականացվել են շուրջ 32 հազար 316 մայրուղային թռիչք՝ 2016թ․ 20 հազար 231-ի դիմաց` աճելով շուրջ 59%-ով։

Համաձայն 2018թ-ի հունվար-հունիս ամիսների վիճակագրության՝ ՀՀ միջազգային օդանավակայաններում ուղևորահոսքը կազմել է 1 մլն 206 հազար 952 ուղևոր, որը 10.3%-ով գերազանցում է նախորդ տարվա նույն ամիսների ցուցանիշը: Նույն ժամանակահատվածում 52%-ով աճել են նաև ՀՀ օդային տարածքով իրականացված տարանցիկ թռիչքները:

2017թ-ի ընթացքում ՀՀ-ում օդային փոխադրումներ են իրականացրել տարեկան միջին հաշվով շուրջ 27 ավիաընկերություն՝ միջինը շուրջ 29 ուղղությամբ: 2018 թվականի հունիս ամսվա դրությամբ 33 ավիաընկերություն կանոնավոր չվերթներ է իրականացնում 37 ուղղությամբ: Հատկանշական է, որ ուղղությունների աճը հիմնականում պայմանավորված է եվրոպական նոր երթուղիների մեկնարկով:

Հաշվի առնելով վերոգրյալը՝ Քաղաքացիական ավիացիայի կոմիտեն անհիմն է համարում մամուլում շրջանառվող լուրերն ավիացիայի ոլորտին վերաբերող, միևնույն ժամանակ ցանկանում է նշել, որ վերը բերված ցուցանիշներն ուղղակիորեն իրենց դրական ազդեցությունն են թողնում Հայաստանի Հանրապետության տնտեսության զարգացման, այդ թվում նաև՝ համախառն ներքին արդյունքի, ինչպես նաև ֆինանսական հոսքերի մեծացման վրա: Ցանկանում ենք շեշտել նաև, որ Քաղաքացիական ավիացիայի կոմիտեն չի սահմանափակվելու արձանագրած արդյունքներով, այլ փոխարենը, ինչպես հայ մասնագետների, այնպես էլ միջազգային փորձագետների գիտելիքներով շարունակելու է աջակցել հայկական ավիափոխադրողներին, բայց և չխոչընդոտել արտասահմանյան ավիափոխադրողների գործունեությանը, ինչպես նաև աշխատանքներ են իրականացվելու հայկական շուկայում նոր ավիաընկերությունների ներգրավման ուղղությամբ:

դիտվել է 1232 անգամ
loading...
Ակնկալում ենք, որ առաջիկայում մեր երկրում ԱՄԷ... Միջազգային ինչ հետևանքներ կունենա Քոչարյանի գ... ՀՀԿ-ն ԳՄ նիստ է հրավիրել.ուղիղ Լուկաշենկոն չի առարկի ՌԴ-ի հետ ընդհանուր արժո... Սուր շնչառական վարակներով պայմանավորված իրավի... Վրաստանը կպահպանի ՌԴ-ից Հայաստան գազի տարանցո... Պորոշենկոն հարվածել է հեռախոսով իրեն նկարահան... Ավարտվել է Հանրապետության նախագահ Արմեն Սարգս... Չեխիայում ՀՀ դեսպանը հավատարմագրերի պատճենը հ... Փաշինյանը մեկնում է Շվեյցարիա Երևանում գերեզմանատներում տարածքների հատկացնո... 2018թ. արձանագրվել է սպանության 36 դեպք. նվազ... Ոստիկանները բերման են ենթարկել պոռնկությամբ զ... Ճամբարակում ընտանիքի 5 անդամները թունավորումո... Հաստատվել է ԵԽԽՎ-ում ԱԺ յոթերորդ գումարման պա... Աշոցքի ճանապարհներին, Արթիկ-Արագած և Քուչակից... Ռոբերտ Քոչարյանի կալանքը ևս երկու ամսով երկար... ԱՄՆ-ում ՀՀ դեսպանը հանդիպել է Ռոդ Այլենդ նահա... Մարդու կալանքի շարունակականության համար հիմքե... Հրապարակվում է Քոչարյանի խափանման միջոցի գոր... Դատախազության պարզաբանումը՝ Սամվել Մայրապետյա... Ռամզան Քադիրովը պաշտոնյաներին պարտավորեցրել է... Հայաստանը հետայսու ևս կշարունակի իր կառուցողա... Մանվել Գրիգորյանի խափանման միջոցի գործով վերա... Հեղափոխությունով ինքնին արդեն խնդիրների մի լր... Դավոսի համաշխարհային համաժողովի կայքում լույս... «Ի պաշտպանություն Արցախի Հանրապետության» կազմ... Պետական համակարգում 100 հազար աշխատող ուղղակի... Ցմահ դատապարտյալ Արմեն Տեր-Սահակյանի հարազատն... Իշխանությունն արդեն իսկ լուծել է իր առջև դրվա... ԱԺ բոլոր 11 հանձնաժողովները նախագահ ունեն Ես լրջագույն քաղաքական սխալ կհամարեմ ԱԱԾ-ին, ... Այս փուլում նախարարությունների կրճատումը կարո... ԱԺ առողջապահության և սոցիալական հարցերի մշտակ... Սամվել Մայրապետյանի գործով ՄԻԵԴ-ում ընդդեմ ՀՀ... Արարատ Միրզոյանը հավանական համարեց, որ «Կառավ... Հետախուզման մեջ գտնվող բնապահպանության նախկին... Որևէ կերպ չենք ուղղորդելու քաղաքացիներին ընդդ... ԱԺ մշտական հանձնաժողովների նախագահների անունն... Բաքվում կազմակերպված ջարդերը պատմական վաղեմու... Նիդերլանդներում Հայաստանի դեսպանը քննարկել է ... Սուր շնչառական վարակներով հիվանդացության բարձ... Լևոն Երանոսյանի հանձնարարությամբ ոստիկանների ... Արամ Հարությունյանը կկալանավորվի. դատարանը բա... Արմեն Սարգսյանը կնոջ հետ պինգ պոնգ է խաղում Մանվել Գրիգորյանի գործով դատավորին ներկայացվա... ԵՊՀ-ում դասերը մեկնարկելու են փետրվարի 11-ից Ադրբեջանցիները Լապշինին «խորհուրդ են տվել» չս... Նարեկ Գուրուրյանը ՌԴ-ում է, մեկուսարանում, առ... Գիշերը զինված քաղաքացին փորձել է թալանել Բաղր... Մենք Աստծո ընտրյալ ժողովուրդ ենք և հաղթելուց ... Մեջլիսը մերժել է Դինքի սպանության գործն ուսու... Միջհամայնքային և ներմարզային երթուղիներն ուսո... ՄԱԿ-ի գլխավոր քարտուղարը ողջունել է Հայաստանի... Նիկոլ Փաշինյանը ներողություն է խնդրել ուղիղ ե... Խորեոգրաֆիայի թատրոնի նախկին տնօրենը չի ուզու... Արայիկ Հարությունյանն այցելել է Լոս Անջելեսի ... Շարունակվում է Մանվել Գրիգորյանին կալանավորել... Արդարացված ծախսեր են կրթության և տեղեկատվական... Զարուհի Բաթոյանն ազատվել է աշխատանքի և սոցիալ... Ձերբակալություն Երեւանի հիվանդանոցներից մեկի ... Էջմիածնի 40-ամյա բնակչին մեղադրանք է առաջադրվ... Դեղատնից գողություն կատարած տղամարդը որոնվում... Մեկ օրում բացահայտվել է հանցագործության 56 դե... Կալանավորումներ՝ Մարտակերտում. Տեղի է ունեցել... Արամ Հարությունյանի խափանման միջոցի վերաբերյա... Մենք չունենք տնտեսական քաղաքականություն. Բաբկ... Ադրբեջանում հայտնել են Մնացականյան-Մամեդյարով... Երևանում մանկապարտեզների հերթագրվողների թիվը ... «Ժողովուրդ». Հայաստանի կառավարությունն օրենսդ... Լարսը փակ է․ ռուսական կողմում կուտակված է 137... ՏՄՊՊՀ-ն ավարտել է ուսումնասիրությունը ալյուրի... Հայաստանի տարածքում կան դժվարանցանելի և փակ ա... «Ժողովուրդ».Լուրջ վիճաբանություն ԲԴԽ անդամի և... «Ժամանակ». Եվրոպայի խոշոր քայլը՝ Կովկասում. Փ... Քաղաքապետարանը Ճանապարհային «կանաչ» նշաններ է... ԱԺ-ն շարունակում է հանձնաժողովի նախագահների ը... «Ժամանակ». Սկանդալային նշանակում. ԱԳ փոխնախար... Երևանում վարորդը ծեծել է դասախոսին, վնասել նր... Էլեկտրաէներգիայի պլանային անջատումներ Երևանու... «Փաստ».Երկու բնակարան, 2 ավտոմեքենա, 5 հողամա... Կառավարությունում խիստ հսկողություն է սահմանվ... ԱՄՆ-ում սկսել են պատրաստվել 2020 թվականին կայ... Սկանդալային նշանակում. Մնացականյանը 2 ոտքը դր... Վաղեմի երազանք. Գագիկ Ջհանգիրյանը հավակնում է... Լուրջ վիճաբանություն ԲԴԽ անդամի եւ դատական կա... Ինչու է Ադրբեջանը վերջին ամիսներին «տազ արել»... «Սուպերնախարարության» նորամուտը Արայիկ Հարութ... Որն է արտաքին հարաբերությունների մշտական հանձ... Իրավիճակ է փոխվել. Կառավարությունն ամբողջական... Արամ Հարությունյանի սահմանը հատելը կարող էին ... Իրականում ինչ ուսումնասիրություններ է անում վ... Անհամաձայնություններ իշխող ուժի ներսում Չինաստանը 1,2 մլրդ դոլար կտրամադրի Եգիպտոսի ն... Հենրիխ Մխիթարյանը միացել է 10YearChallenge-ին... Իսրայելի խանութներում շուտով «բուսական ծագման... ԱՄՆ-ում փրկել են սառցապատ ջրափոսն ընկած երեխա... Լեհաստանում Հիտլերի ծննդյան օրը նշելու համար ... Մրայա Քերին իրեն շանտաժի ենթարկած հայազգի օգն... Ճապոնիայում հրաբուխ է ժայթքել
Ամենաընթերցվածը
website by Sargssyan