Կառավարությունը հաստատել է էլեկտրոնային ստորագրությունների հավաստագրերի տրման կարգը
Կառավարությունը մարտի 1-ի նիստին հաստատել է նույնականացման քարտերի եւ այլ նյութական կրիչների էլեկտրոնային թվային ստորագրությունների հավաստագրերի թողարկման եւ տրման կարգը։ Որոշման նախագիծը ներկայացրել է տրանսպորտի, կապի եւ տեղեկատվական տեխնոլոգիաների նախարար Վահան Մարտիրոսյանը:
Նա նշել է, որ փաստաթուղթը սահմանում է Հայաստանի քաղաքացիներին, փախստական կարգավիճակ ունեցող անձանց, քաղաքացիություն չունեցող անձանց եւ օտարերկրյա քաղաքացիներին էլեկտրոնային թվային ստորագրությունների վկայականներ թողարկելու եւ տրամադրելու կարգը:
Էլեկտրոնային թվային ստորագրություն ստանալու համար հայտատուն դիմում է Հայաստանի հավաստագրման կենտրոնին (««Էլեկտրոնային կառավարման ենթակառուցվածքների ներդրման գրասենյակ» ՓԲԸ-ն ), որն ներկայացնում է դիմորդին անհրաժեշտ փաստաթղթերի ցանկը, վկայագրի տրամադրման նախնական պայմանները, ձեւերը, ժամկետները եւ վայրը:
Վահան Մարտիրոսյանի խոսքով` էլեկտրոնային ստորագրության վկայագիր տրամադրելու համար հարկավոր է ներկայացնել Հայաստանում բնակության քարտ, անձը հաստատող փաստաթուղթ՝ տրված ոստիկանության անձնագրային եւ վիզաների վարչության կողմից, պետական ծառայության ծածկագիր կամ դրա չստացման մասին վկայագիր, ինչպես նաեւ թվային ստորագրության սպասարկման տարեկան վճարման մասին անդորրագիր:
Թվային ստորագրության հավաստագիրը տրվում է 3 տարի ժամկետով: Հավաստագրի թարմացվումը կատարվում է օգտատիրոջ դիմումի հիման վրա: