Սեզոնի տենդենցը. Լոգոմանիա (լուսանկարներ)
Ձեր սիրելի ապրանքանիշի լոգոն ցուցադրելը նորից նորաձև է: Այս մասին գրում է elle.ru-ն: Բայց 2018թ.-ի լոգոմանիան, ի տարբերություն 1999թ.-ի, մեկ կարևոր տարբերություն կունենա: Այս միտումը շուտով ցույց կտա ձեր հեգնական վերաբերմունքը նորաձևությանը,այլ ոչ թե հայտնի բրենդով պարծենալու ցանկությունը:
Տենդենցի ամենավառ օրինակներից մեկը ցույց տվեց Ալեսանդրո Միշելը, հիշեցնելով, թե ինչպես էին 2000-ականներին բոլորի գոտիները Gucci-ի լոգոյով: Իսկ մեծ լոգոյով բրենդային իրերը կարող եք գնել և կրել հենց այսօրվանից: